Intrebari si raspunsuri despre Hotel The Baltic Inn & Restaurant
Intrebare: Hotel The Baltic Inn & Restaurant este un hotel apreciat de catre turisti?
Raspuns: Hotel The Baltic Inn & Restaurant nu este apreciat de catre turisti, avand o nota medie de 0.00 din 10 din 0 review-uri.
Restricții de călătorie
În contextul pandemiei COVID, facem tot posibilul să fim alături de toți turiștii noștri, încercând să aducem aici diferite surse și informații privind restricțiile și condițiile de călătorie.
Înainte de a vă rezerva vacanța dumneavoastră pentru Hotel The Baltic Inn & Restaurant, din Dyfed, Marea Britanie, vă rugăm să verificați restricțiile de călătorie spre Marea Britanie la următorul link
https://www.mae.ro/travel-conditions/3725
Puteți accesa site-ul oficial al Uniunii Europene, unde veți găsi informații actualizate privind restricțiile de călătorie
https://reopen.europa.eu/en
Actualizări periodice cu țărilor de pe așa numita lista galbenă se pot găsi pe site-ul oficial al Institutului de Sănătate Publică
https://www.cnscbt.ro/index.php/liste-zone-afectate-covid-19
Nu ne asumăm responsabilitatea pentru conținutul website-urilor publice (guvernamentale) ale căror link-uri le-am prezentat. Măsurile adoptate de guverne sunt în continuă evoluție, astfel că vă rugăm să reveniți frecvent pentru actualizări și să vă bazați pe informațiile emise de Guvernul României și de către guvernul țării de destinație Marea Britanie. Astfel, veți fi în permanență conectat la cele mai noi știri.
Foarte important!
În cazul în care v-ați decis și doriți să faceți o rezervare pentru Hotel The Baltic Inn & Restaurant, din Dyfed, Marea Britanie, este mai util ca oricând să optați pentru o asigurare de tip Travel sau Storno, precum și pentru o asigurare medicală. Acestea vă pot scuti de eventualele probleme care pot apărea înaintea sau după începerea concediului dumneavoastră. Informațiile despre asigurări precum și tarifele pentru acestea le găsiți în pagina de rezervare.
Detalii Hotel The Baltic Inn & Restaurant din Dyfed, Marea Britanie
: The Baltic inn and restaurant has plenty of character and features sweeping views across the valley Most weekends the Baltic Inn is lively and bustling with people from all walks of life.
We pride ourselves in taking special care of every one of our customers and our staff will be more than happy to help you with whatever requests you may have.
For those of you that wish to have a nice break we have an open fire Lounge bar area the perfect place with a relaxing ambience all guests are catered for.
Why not sample the food in our Welsh black Restaurant We serve a variety of meals all with locally sourced ingredients wherever possible.
The Restaurant offers an award winning traditional carvery every Sunday 12-3pm We have an exceptionally creative Executive Chef and our Welsh black restaurant is impressive With laminated wood beams a mix of traditional features with modern style.
Most of our public area wall paintings painted for us by local Artist Toni Paultyn along with the solid oak tables in our lounge bar area all crafted by our village craftsman Many rooms are newly refurbished and all have flat screen TV s DVDs hairdryers and tea coffee making facilities.
The Inn has free Wi-Fi and Large free Coach and Car parking.
The Baltic inn is near many popular local attractions including the Gower coast Oakwood Park the National Wetlands Centre Ffos Las Racecourse Machynys Golf Club the National Botanic Garden of Wales Pembrey Country Park and many beaches including Cefn Sidan.
Pembrey Welsh Motor sport centre as well as offering a range of rooms whether it be a gala dinner charity fundraiser or a small celebratory drink weddings or business conferences up to 245 guests let us realise your vision to deliver a memorable event in our venue.
Our team has the benefit of years of experience and the most up to date technology coupled with passion and enthusiasm.
We will take the smallest details to ensure an event that captures the imagination from start to finish.
Hotel The Baltic Inn & Restaurant din Dyfed, Marea Britanie, conform informațiilor primite de la majoritatea furnizorilor, este cotat pe site-ul nostru cu 3*. Vă rugăm să rețineți că, pe pagina de rezervare, vă va fi prezentată clasificare oficială primită din partea furnizorului la care se face rezervarea.
Book & Travel nu garanteaza ca informatia de pe Site (incluzand, dar fara limitare, tarifele, descrierile sau datele), nu poate avea erori sau lipsuri. Pentru evitarea oricaror neplaceri ulterioare va rugam sa verificati informatiile publicate pe site inainte de plasarea comenzii.
Toate informatiile folosite pentru descrierea Hotelurilor si/sau a Pachetelor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Book & Travel, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Book & Travel nu-si asuma in niciun fel raspunderea in ceea ce priveste actualizarea informatiilor existente pe pagina sa de web. Utilizatorii au obligatia sa verifice direct la Book & Travel in ce masura informatiile si datele de pe pagina web sunt de actualitate. In cazul in care utilizatorul nu face acest lucru, Book & Travel este exonerat de orice raspundere.
Book & Travel isi rezerva dreptul de a modifica continutul si formatul paginii de web travos.ro in orice moment fara a fi limitat in vreun fel spatial sau temporal.
COVID-19
Datorită situației legate de pandemia COVID19, vă rugăm să fiți conștienți de faptul că circumstanțele se pot schimba în timp, în funcție de perioada dumneavoastră de călătorie și legate de destinație în general și de hotel în particular. Iată câteva exemple care ar putea fi impuse: vize speciale, documente medicale, carantină la plecare sau la întoarcere. Totodată, anumite facilități sau servicii hoteliere (centru SPA, piscină, loc de joacă pentru copii, sală de gimnastică etc.) prezentate în descrierea serviciilor achiziționate, valabile și disponibile în momentul rezervării, să devină neutilizabile. De asemenea, pot apărea modificări în conținutul și modul de derulare a programului serviciilor de masă (meniuri stabilite etc.), precum și limitări în ceea ce privește capacitatea restaurantelor și a zonelor comune. Aceste circumstanțe pot fi determinate de modificări ale regulamentului intern al unității de cazare sau pot fi impuse de autoritățile sanitare din țara de destinație.
Le recomandăm turiștilor noștri să se informeze înainte de începerea sejurului în privința eventualelor restricții apărute la destinație care pot afecta și hotelul în care va avea loc cazarea.
Ne cerem scuze pentru neplăceri și vă informăm că orice reclamație din partea dumneavoastră referitoare la aceste circumstanțe extraordinare NU va fi acceptată.