Termeni si conditii

Termeni şi condiţii de utilizare a website-ului travos.ro

Informaţiile prezentate în continuare sunt foarte importante şi vă rugăm să le citiţi cu atenţie înainte de a utiliza site-ul travos.ro.
Site-ul este deţinut şi administrat de S.C. Sunair Consulting S.R.L. ‒ Agenţia de turism Book & Travel, cu sediul social în sat Rediu, comuna Rediu, parcela cu număr cadastral 1433/2, demisol, camera 1, jud. Iași, telefon (+40) 232 232 380. Vă rugăm să luaţi la cunoştinţă că toată corespondenţa privind Serviciul de Relaţii cu Clienţii va trebui trimisă la adresa: Şoseaua Nicolina, nr. 116, bl. 1011, parter, tronson IV-V, Iaşi, România.
Utilizând acest website sau comandând serviciile turistice prin intermediul call center-ului sau email, sunteţi de acord în totalitate cu aceşti Termeni şi Condiţii, fără nici o altă restricţie.
Dacă nu sunteţi de acord sau nu acceptaţi, fără limitări sau calificări, Termenii şi Condiţiile acestui website, vă rugăm să nu continuaţi accesarea website-ului.

Drepturile utilizatorului
Utilizatorul travos.ro are dreptul să vizualizeze site-ul, să tipărească parţi ale conţinutului site-ului pe suport de hârtie şi să salveze pagini în format electronic doar în scopuri personale, non-comerciale.

Obligaţiile utilizatorului travos.ro
Utilizatorul travos.ro nu are dreptul să folosească (în forma existentă sau modificată) în scop comercial conţinutul site-ului.
Utilizatorul travos.ro nu are dreptul să înlăture notificarea despre drepturile de autor şi/sau marca înregistrată de pe copiile conţinutului. Copiile vor fi făcute doar conform termenilor de utilizare.
Utilizatorul travos.ro nu are dreptul de a crea baze de date sau manuale prin descarcarea pagină cu pagină a conţinutului site-ului.
Solicitările privind republicarea sau redistribuirea de conţinut vor fi adresate către Sunair Consulting la adresa webmaster@travos.ro

Serviciile oferite prin travos.ro
Sunair Consulting prin site-ul travos.ro vă pune la dispoziţie un sistem de rezervări online care oferă posibilitatea de a căuta şi verifica disponibilităţi pentru servicii turistice şi vă permite să efectuaţi rezervările solicitate.
Orice rezervare efectuată pe site-ul travos.ro va fi considerată drept intenţia dumneavoastră de a achiziţiona un anumit produs sau servicu turistic de la furnizorii de servicii turistice. Dacă cererea dumneavoastră va fi acceptată, veţi primi o confirmare pe e-mail de la noi şi va intra în vigoare acest contract. Termenii şi condiţiile furnizorilor de servicii turistice (incluzand regulile de transport ale pasagerilor impuse de către companiile aeriene) se vor aplica adiţional Termenilor şi Condiţiilor acestui site.

Informaţiile publicate pe site
Sunair Consulting oferă prin intermediul site-ului travos.ro informaţii cu titlu general, cu scop consultativ. Vă rugăm notaţi că informaţiile publicate pe site pot fi modificate oricând.
Sunair Consulting nu garantează că informaţia de pe site (incluzând, dar fără limitare, tarifele, descrierile sau datele) nu poate avea erori sau lipsuri, dar vom depune tot efortul să corectam erorile (corectabile) de indată ce ne sunt aduse la cunoştinţă.

Limba de publicare a informaţiilor
Echipa Sunair Consulting depune toate eforturile ca toate informaţiile relevante privind serviciile oferite şi termenii aplicabili să fie publicate în limba română, însă datorită faptului că unele informaţii sunt preluate din anumite sisteme de rezervări internaţionale, anumite informaţii, condiţii aplicabile anumitor servicii sau alte detalii ce influenţează utilizarea în bune condiţii a serviciilor oferite să fie în limba engleză. În cazul în care există orice neclarităţi, vă rugăm să ne contactaţi telefonic la (+40) 23 223 2382 pentru a primi asistenţă de la unul din consultanţii nostri.

Condiţiile furnizorilor de servicii turistice
Orice rezervare sau cerere de rezervare efectuată pe site sau prin call-center va fi considerată drept intenţia dumneavoastră de a achiziţiona un anumit produs sau serviciu turistic de la Sunair Consulting. Dacă cererea dumneavoastră va fi acceptată, veţi primi un e-mail de confirmare de la Sunair Consulting şi va intra în vigoare acest contract.
Eliberarea voucherelor pentru hoteluri, asigurarea de suport telefonic şi orice alte acţiuni ce necesită intervenţie umană se va face în timpul programului de lucru Sunair Consulting.
Toate serviciile turistice publicate pe site sunt în funcţie de disponibilitatea furnizorilor de servicii turistice. Termenii şi condiţiile furnizorului de servicii turistice (incluzând regulile de transport al pasagerilor impus de liniile aeriene, orele de intrare/ieşire din hotel, condiţiile de anulare/modificare a serviciilor turistice) se vor aplica adiţional Termenilor şi Condiţiilor acestui site.
Termenii furnizorilor de servicii turistice pot include prevederi referitoare la diferite proceduri de plată, obligaţii, anulări, modificări ale rezervărilor şi restituiri de bani (dacă este cazul) ori restricţii de altă natură. Unele companii aeriene pot impune taxe suplimentare cum este taxa Transit-without-visa. Sunair Consulting nu este responsabilă pentru costurile care pot să apara în momentul transferurilor de la un aeroport/terminal la altul. De asemenea, unele hoteluri pot colecta diferite taxe locale. Dacă utilizaţi opţiunea "Cereri speciale / Special Requests" (cu titlu exemplificativ, dar fără a se limita la: loc pentru persoane cu handicap, servicii transport minori neînsoţiţi, transport bagaje speciale, cameră fumători/nefumători, pătuţ în cameră pentru copil), Sunair Consulting nu garantează confirmarea acestor cereri, dar le va trimite către furnizorul de servicii turistice.
La momentul navigării dumneavoastră în site, veţi putea observa referiri către diferite condiţii aplicabile ofertelor speciale. Vă rugăm să citiţi cu atenţie aceşti termeni, dar vă rugăm să luaţi legătura cu Sunair Consulting pentru detalii complete.
Sunteţi direct responsabil pentru respectarea condiţiilor impuse de furnizorul serviciilor turistice privind timpii de îmbarcare, reconfirmarea zborurilor sau a oricăror alte reguli. Vă rugăm să notaţi că timpul minim de îmbarcare (înaintea plecării) recomandat de companiile aeriene, este de 120 minute pentru zborurile în Europa, 180 minute pentru zborurile în afara Europei, respectiv 90 minute pentru zborurile pe teritoriul României. Unele companii aeriene doresc să reconfirmaţi zborul cu cel puţin 72h înainte de plecare. Nerespectarea acestei reguli poate duce la anularea rezervării dumneavoastră de zbor.


Rezervarea biletelor de avion
Rezervarea biletelor de avion se poate face online, direct pe site-ul Sunair Consulting sau prin intermediul call-center-ului. Orice rezervare efectuată pe site sau telefonic prin call-center, se supune acceptării prezentelor Termeni şi Conditii şi condiţiilor speciale impuse de companiile aeriene şi care vă sunt prezentate în email-ul de confirmare a rezervării sau telefonic de către consultanţii Sunair Consulting.
Pentru anumite zboruri (low cost, combinaţii de companii aeriene de linie şi low cost, alte combinaţii de zboruri), rezervările nu se pot confirma pe site, de aceea solicitarea dumneavoastră va consta într-o cerere de rezervare care va fi procesată ulterior de către consultanţii Sunair Consulting. Aceştia vă vor comunica disponibilitatea locurilor şi tariful biletelor care se pot confirma.
Pentru emiterea biletelor de avion, este necesară plata efectuării acestora. Sunair Consulting vă pune la dispoziţie o multitudine de modalităţi de plată, în funcţie de condiţiile impuse de fiecare companie în parte.
În momentul efectuării rezervării, vi se vor comunica termenele de plată puse la dispoziţie de companiile aeriene. Pentru rezervările de linie, cele mai multe companii de linie solicită ca plata biletelor să fie făcută în maxim 24 până la 48 ore, timp în care Sunair Consulting vă garantează disponibilitatea locurilor şi a tarifelor. Aceste informaţii le veţi găsi disponibile pe pagina şi în email-ul de confirmare a rezervării. Dacă plata nu este efectuată în intervalul comunicat, compania aeriană îşi rezervă dreptul de a anula biletele automat.
Pentru biletele low cost, nu se pot efectua rezervări fără ca plata să fie înregistrată în conturile Sunair Consulting, prin urmare Sunair Consulting nu vă garanteaza rezervarea locurilor şi a tarifelor comunicate în momentul cererii de rezervare. Acestea vor fi garantate doar după ce plata este efectuată şi biletele sunt emise.
Atentie: între momentul efectuării cererilor de rezervare pe site sau telefonic şi momentul achitării biletelor de avion şi vizualizării plăţii în contul Sunair Consulting de către angajaţii săi, pot apărea modificări de tarife sau locurile pot să nu mai fie disponibile. În aceste situaţii, Sunair Consulting va anunţa pasagerii şi vor comunica următorul tarif sau vor propune variante noi de zbor care să satisfacă nevoile acestora.

Anulări / Modificări
În cazul în care doriţi anularea sau modificarea serviciului rezervat sau achiziţionat (şi furnizorul de servicii turistice permite acest lucru), este responsabilitatea dumneavoastră de a informa în scris sau telefonic Sunair Consulting despre intenţiile dumneavoastră. În anumite cazuri este posibil să nu puteţi anula / modifica anumite servicii turistice sau va trebui să respectaţi anumite cerinţe pentru aceste acţiuni.
Sunair Consulting sau furnizorul de servicii turistice acceptă toate formele de cereri scrise. Sunair Consulting sau furnizorul de servicii turistice nu pot anula / modifica serviciul turistic înainte de a primi cererea dumneavoastră fermă. Puteţi anula rezervarea dumneavoastră prin intermediul site-ului în concordanţă cu Termenii şi Condiţiile furnizorului de servicii turistice.
În eventualitatea modificării unei rezervări (incluzând, dar fără a se limita, anulări, restituiri de sume, schimbări de nume), Sunair Consulting îşi rezervă dreptul de a aplica anumite taxe pentru a acoperi costurile administrative care pot rezulta din această acţiune. Aceste taxe diferă faţă de taxele impuse direct de către furnizorul de servicii turistice.
În caz de fortă majoră şi nu numai, compania aeriană poate anula sau întârzia zborul şi să anuleze rezervarea fără a notifica în prealabil pasagerul urmând ca banii să îi fie restituiţi pasagerului sau să i se propună noi variante de zbor. În toate aceste cazuri, pasagerul fie va fi informat direct de compania aeriană, fie de către reprezentanţii Sunair Consulting.

Bagaje
Fiecare companie aeriană are propriile reguli de transport a bagajelor. Aceste informaţii vă sunt prezentate pe site, în timpul procesului de rezervare sau de către consultanţii Sunair Consulting, telefonic.
Pentru unele companii aeriene, bagajul de mână şi/sau cală este inclus în tariful comunicat pe site. Pentru companiile low cost şi pentru unele companii de linie, bagajele sunt taxate separat faţă de preţul biletelor şi aceste informaţii vă vor fi furnizate în timpul procesului de rezervare. Bagajele pot fi achiziţionate în momentul efectuării rezervării sau ulterior emiterii biletelor de avion, dar nu mai târziu de efectuarea check-in-ului.
Fiecare companie aeriană are dimensiuni diferite (numărul de kilograme sau lungime / lătime / înălţime) pentru bagajele de mână sau de cală. În cazul în care nu vă încadraţi în aceste dimensiuni, compania aeriană are dreptul de a vă taxa suplimentar.

Check-in
Check-in-ul la aeroport poate fi efectuat atât pentru companiile de linie cât şi pentru cele low cost, însă pentru cele low cost se plăteşte o taxă suplimentară. Pentru a evita achitarea unei taxe suplimentare, Sunair Consulting vă recomandă să efectuaţi check-in-ul online. Informaţiile despre efectuarea check-in-ului online vă vor fi comunicate de agenţii Sunair Consulting în momentul efectuării rezervării.


Condiţii generale de Rezervare Vânzare a biletelor de avion

I. REZERVĂRI DE LOCURI

1.1.    Rezervările de locuri pentru zboruri se fac cu ajutorul sistemelor internaţionale computerizate de rezervări, care permit accesul agenţiei la baza de date a companiei şi rezervarea efectivă a locurilor pentru o anumită cursă în favoarea potenţialilor pasageri.

1.2.    Rezervările sunt gratuite şi se fac înaintea datei de plecare.

1.3.    O dată cu efectuarea rezervării, pasagerul va primi de la agenţie informaţii referitoare la preţul zborului (valabil la data rezervării, incluzând şi taxele de aeroport, taxe combustibil, tarifele de servicii ale Book & Travel), precum şi informaţiile referitoare la condiţii, restricţii şi reguli aplicabile biletului de avion ce poate fi cumpărat în baza respectivei rezervări.

1.4.    Toate condiţiile, regulile şi restricţiile aplicabile unui bilet de avion sunt cele dictate de compania aeriană, de politica de tarife de serviciu a Book & Travel, precum şi de alţi factori (de ex. obligaţia deţinerii vizei), independenţi de voinţa agenţiei. Aceste reguli, precum şi preţul biletului de avion, se pot modifica, prin voinţa celor ce le‐au impus, până în momentul cumpărării efective a biletului, fără ca agenţia să poată fi făcută în vreun fel răspunzătoare.

II. EMITEREA BILETELOR DE AVION. MODALITĂŢI DE PLATĂ

2.1.    Emiterea biletelor de avion rezervate şi plata acestora se fac conform condiţiilor impuse de către fiecare companie aeriană în parte. Pasagerul are obligaţia să se informeze despre termenul până la care rezervarea sa este valabilă ţi să se prezinte în termen pentru achitarea biletului pentru a intra în posesia acestuia. Termenele pot fi schimbate oricând de companie, situaţie în care agenţia va anunţa pasagerul despre modificare, fără a putea fi, însă, făcută răspunzătoare în vreun fel de către acesta pentru o eventuală anulare.

2.2.    Raportul contractual între agenţie şi pasager apare în momentul în care pasagerul a achitat biletul de avion şi a intrat în posesia acestuia. Înainte de a achita efectiv biletul, pasagerul are obligaţia să se informeze la agenţie despre toate condiţiile şi restricţiile aplicabile acelui bilet şi să citească prezentele condiţii generale.

2.3.    Pasagerul poate plăti biletul de avion în LEI, USD, EUR, la cursul de schimb utilizat de agenţie în ziua respectivă.

III.      PREŢURILE BILETELOR DE AVION

3.1.    Preţurile biletelor de avion comercializate prin agenţie sunt rezultatul unui sistem complex de reguli tarifare, tarife contractuale, tarife publicate în sistemele centralizate de rezervări, tarife speciale, tarif de serviciu al Book & Travel, etc. În aceste condiţii, fiecare zbor în parte presupune calcularea de către agentul specializat al preţului aplicabil biletului de avion respectiv. Acelaşi zbor, cu aceeaşi companie poate genera preţuri diferite.

Dată fiind infinitatea de preţuri aplicabile biletelor de avion, acestea, ca şi regulile aplicabile lor, nu pot fi afişate sau publicate. De asemenea, informaţiile referitoare la reguli, care provin din comunicările scrise sau transmise computerizat de către companie, prin sistemele de rezervare centralizate sau direct la agenţie, au un caracter continuu, modificările pot fi permanente, drept pentru care ele nu pot fi traduse şi publicate în vreun înscris.

3.2.    Preţurile de vânzare nu sunt neapărat înscrise pe biletele de avion. Între preţul înscris pe biletul de avion şi cel efectiv încasat de agenţie, pot apărea diferenţe semnificative, care decurg din regulile de emitere a biletelor de avion stabilite de companie precum şi din politica de tarife de serviciu a Book & Travel.

Preţul unui bilet de avion devine ferm, împreună cu toate condiţiile aplicabile lui, numai în momentul în care este înscris pe documentul de încasare întocmit de agenţie.

3.3.    Biletele de avion emise de agenţie sunt proprietatea I.A.T.A. ‒ BSP România ‒ în calitate de reprezentant al companiilor aeriene membre, încasările aferente biletelor vândute se decontează catre I.A.T.A. BSP România, drept pentru care agenţia nu poate fi făcută răspunzătoare despre modul în care a stabilit preţul unui bilet de avion decât de către acest organism sau de către compania pentru care a emis biletul.

3.4.    Preţul oricărui bilet de avion presupune condiţii, reguli şi restricţii speciale aplicabile călătoriei la care se referă documentul respectiv în mod special. Pasagerul are obligaţia să se informeze despre aceste reguli înainte de a cumpăra respectivul bilet. După cumpărarea biletului se consideră că pasagerul a luat la cunoştinţă despre toate aceste reguli, el nu mai poate pretinde că nu a fost informat, odată ce a intrat în posesia biletului de avion.

3.6. Preţul biletului de avion include de regulă taxele de aeroport, taxe combustibil. Există, însă, situaţii, independente de vointa agenţiei, în care, pe parcursul călătoriei i se pot solicita pasagerului şi alte taxe, care nu au fost percepute iniţial, situaţie în care agenţia nu poate fi făcută răspunzătoare.

IV. BILETUL DE AVION

4.1.    Biletul de avion este documentul, înscrisul sau convenţia electronică în baza căreia se efectuează zborul. Biletul de avion este emis de agenţie dar este proprietatea companiei aeriene pentru care a fost emis.

4.2.    Condiţiile contractului şi informaţiile înscrise pe biletul de avion completează prezentele condiţii generale. Se consideră că pasagerul care a intrat în posesia biletului de avion a luat la cunoştinţă toate aceste informaţii.

V. DREPTURILE ŞI OBLIGAŢIILE PĂRŢILOR

5.1.    Agenţia este răspunzătoare de emiterea corectă a biletelor de avion şi de informarea cu bună credinţă a pasagerului asupra condiţiilor aplicabile biletului de avion vândut.

5.2.    Informarea pasagerilor se va realiza prin afişarea la loc vizibil în agenţie a prezentelor condiţii generale de vânzare a biletelor de avion precum şi prin prezentarea, la cererea expresă a pasagerului, a condiţiilor speciale de transport ale companiei, aplicabile zborului în cauză, fără a fi nevoie de o semnătură a pasagerului care să certifice că a fost informat.

5.3.    Pasagerul este obligat să citească prezentele condiţii generale afişate în agenţie înainte de a cumpăra biletul de avion. Biletul de avion, o dată cumpărat, se presupune că pasagerul a luat la cunoştinţă despre toate informaţiile legate de biletul respectiv, el nemaiputând să invoce ulterior necunoaşterea acestora şi să pretindă eventuale despăgubiri agenţiei.

5.4.    Pasagerul este obligat să se prezinte la îmbarcarea pentru zbor cu cel puţin 1 ora şi 30 de minute înainte de ora plecării, pentru a i se putea întocmi formalităţile necesare.

5.5.    Agenţia nu este răspunzătoare şi nu i se pot pretinde despăgubiri pentru că pasagerul nu a zburat, în următoarele condiţii:

‐ pasagerul nu s‐a prezentat la timp pentru îmbarcare (1 ora şi 30 min înainte de ora plecării înscrisă pe bilet)

‐ pasagerul este refuzat la îmbarcare datorită unor probleme legate de documentele sale personale (inclusiv lipsă viză de intrare pentru ţara de destinaţie, viză falsă, paşaport cu interdicţie etc.) sau în situaţia unui refuz nejustificat al autorităţilor de a permite călătoria

‐ alte împrejurări sau cazuri de forţă majoră, pe care agenţia nu le putea prevedea sau evita

5.6.    Agenţia nu este răspunzătoare pentru întârzieri sau modificări de orar ale companiei aeriene pentru care s‐a emis biletul, pentru calitatea zborului sau pentru servicii aferente zborului (ex: pierderi de bagaje), obligaţii care cad direct în sarcina companiei. În astfel de situaţii, pasagerul se va adresa direct companiei transportatoare, care va despăgubi pasagerul în conformitate cu reglementările  internaţionale.

5.7.    Pasagerul poate renunta la biletul de avion cumpărat în orice moment, înainte de data plecării. Indiferent de motivul renunţării, regula presupune că pasagerului i se va aplica o penalizare conform regulei tarifare. Dacă regulile companiei permit condiţii de returnare mai avantajoase, agenţia va aplica aceste reguli, în favoarea pasagerului.

5.8.    Pasagerul poate modifica biletul iniţial cumpărat în condiţiile stabilite de compania pentru care a fost emis biletul, pentru fiecare caz în parte.

5.9.    Pasagerul nu poate utiliza numai părţi componente ale zborului aferent biletului cumpărat. Neprezentarea pasagerului la primul zbor se consideră renunţare la bilet şi i se aplică prevederile din prezentele condiţii generale.

5.10.   Pasagerul nu poate transmite biletul de avion unei terţe persoane.

5.11.   Neprezentarea la zbor presupune pierderea biletului de avion, cu o penalizare de 100% din valoarea biletului.

5.12.   În situaţia în care pasagerul, din vina sa, utilizează doar parţial zborurile înscrise în biletul de avion cumpărat, el nu va putea pretinde despăgubiri de nici un fel agenţiei sau companiei pentru care s‐a emis biletul.

5.13.   Pasagerul are obligaţia să se asigure că este în regulă din punct de vedere al tuturor formalităţilor necesare călătoriei (poliţie, vamă, sănătate, paşaport, viză, etc.), agenţia neavând nici o răspundere în faţa pasagerului din acest punct de vedere. Refuzul la îmbarcare dintr‐unul din aceste motive cade în sarcina exclusivă a pasagerului, fără ca acesta să poată pretinde despăgubiri agenţiei.

5.14.   Agenţia va informa de bună credinţă pasagerul asupra formalităţilor necesare călătoriei solicitate, conform informaţiilor furnizate de sistemul computerizat de rezervare, dar nu poate fi făcută responsabilă asupra veridicităţii acestor informaţii şi nici trasă la răspundere pentru a le fi oferit sau nu, deoarece serviciul de informare este unul oferit suplimentar şi nu are legatură cu serviciul de emitere a biletului de avion.

5.15.   Agenţia nu este răspunzătoare pentru pagube sau inconveniente produse pasagerului în timpul zborului sau datorită unor modificări de orar, întârzieri ale zborurilor etc., împrejurări care se află dincolo de controlul şi voinţa agenţiei.

5.16.   Datorită situaţiei create prin cererile masive de azil politic sau rămânerile ilegale în ţările din Vest, autorităţile tuturor statelor, chiar în prezenta vizei de intrare eliberată de ambasadele ţărilor respective în România, pot refuza fără explicaţii să permită trecerea frontierei, respectiv îmbarcarea în avion a pasagerului. În astfel de situaţii, agenţiei nu i se pot solicita despăgubiri, deoarece imposibilitatea efectuării transportului se datorează faptei unui terţ.

VI. RECLAMAŢII

6.1.    Orice reclamaţie cu privire la biletul de avion cumpărat se va face în scris, în termen de maxim 7 zile de la data producerii evenimentului reclamat.

6.2.    Reclamaţiile care nu sunt făcute în scris nu vor fi luate în considerare.

6.3.    Agenţia va transmite reclamaţia respectivă companiei aeriene pentru care a fost emis biletul iar soluţia dată aparţine companiei aeriane, în calitate de proprietară a biletului.

‐ Agenţia va informa pasagerul despre soluţia dată de companie reclamaţiei, în scris, în termen de 3 zile de la primirea răspunsului de la companie.

‐ În situaţia în care pasagerul nu este mulţumit cu răspunsul primit el se va adresa direct companiei aeriene care a efectuat zborul.

6.4.    Pasagerul va fi despăgubit direct de către compania aeriană în toate cazurile în care aceasta decide acest lucru, agenţia nefiind obligată să intermedieze astfel de despăgubiri.

6.5.    Orice reclamaţie se va face de către pasager în conformitate cu prezentele condiţii generale de vânzare a biletelor de avion.

VII.     DISPOZIŢII FINALE

7.1.    Prezentele condiţii generale sunt realizate în conformitate şi se completează cu prevederile CONVENŢIEI DE LA VARŞOVIA , în care România este parte semnatară, în conformitate cu prevederile art. 11, aliniatul 2 din CONSTITUŢIA ROMÂNIEI.

7.2.    Afişarea în agenţie a prezentelor condiţii generale presupune obligativitatea pasagerului de a le citi. Se consideră că pasagerul care a cumpărat biletul de avion a luat la cunoştinţă despre conţinutul acestor condiţii şi el nu va mai putea invoca ulterior necunoaşterea lor sau lipsa de informare.

7.3.    Prezentele condiţii generale vor fi aplicabile şi opozabile terţilor în toate situaţiile stipulate în cuprinsul lor.

 

REGULI  ALE  UNIUNII  EUROPENE  PRIVIND  SECURITATEA  PE AEROPORTURI     

Pentru a vă proteja împotriva noilor ameninţări cu explozibili lichizi, Uniunea Europeana (UE) a adoptat o serie de reguli care restrictionează cantitatea de lichide pe care le puteti trece prin punctele de control de securitate. Aceste reguli se aplică la toţi pasagerii care pleacă de pe aeroporturi din UE indiferent de destinaţia acestora. Aceasta înseamnă că la punctele de control de securitate se vor face verificări legate de substanţele lichide pe care doriţi să le transportaţi, suplimentar faţă de alte obiecte interzise. Totuşi, noile reguli nu limitează cantitatea de lichide pe care le puteţi cumpăra din magazinele aflate dincolo de locul unde prezentaţi taloanele de îmbarcare sau de la bordul aeronavelor operate de o companie aeriana din UE.

Noile reguli se aplică pe toate aerporturile din UE, precum şi din Norvegia, Islanda şi Elveţia, şi sunt valabile pănă la o înştiinţare în prealabil.       

CÂND ÎMPACHETAŢI

Vi se va permite să luaţi doar cantităţi mici de lichide în bagajul de mână. Aceste lichide trebuie să fie în recipiente individuale de maximum 100 mililitri fiecare. Trebuie să puneţi aceste recipiente într-un ambalaj din material plastic transparent, care se poate reînchide, dar nu mai mult de un litru per pasager.  

La aeroport, pentru a veni în ajutorul operatorilor de control de securitate, trebuie să prezentaţi operatorului pentru examinare toate lichidele pe care le aveţi, în punctele de control, să dezbrăcaţi jacheta şi / sau pardesiul. Acestea vor fi controlate separate, să  scoateţi computerele portabile şi alte echipamente electrice mari din bagajul de mănă. Acestea vor fi scanate separat. Lichidele includ:

  • apă şi alte băuturi, supe, siropuri
  • parfumuri
  • geluri, inclusiv geluri de par şi de baie
  • paste, inclusiv pastă de dinţi
  • mascara
  • creme, loţiuni şi uleiuri
  • spray-uri
  • conţinutul ambalajelor presurizate, inclusiv spuma de  ras,  alte  spume  şi deodorante
  • amestecuri lichid-solide
  • orice alt articol cu consistenţă similară

AVEŢI DREPTUL: să împachetaţi lichide în bagajele de cală (noile reguli se aplică doar pentru bagajele de mână), să luaţi în bagajul de mână medicamente (vi se va cere reteta) şi substanţe pentru dietă, inclusiv hrană pentru copii, pentru folosinţa în timpul călătoriei, să cumpăraţi lichide cum ar fi băuturi sau parfumuri ori dintr-un magazin de pe un aeroport din UE, situat înainte de locul unde prezentaţi talonul de îmbarcare sau de la bordul aeronavelor operate de o companie aeriană din UE. Dacă sunt vândute în ambalaje speciale, sigilate, nu le deschideţi înainte de a vi se face controlul de securitate  altfel, conţinutul acestora poate fi confiscat. (Dacă sunteţi în tranzit printr-un aeroport din UE, nu deschideţi ambalajul înainte de controlul de securitate la aeroportul de transfer, sau la ultimul, dacă tranzitaţi mai mult decât o dată). Dacă aveţi orice îndoială, vă rugăm să întrebaţi la compania aeriană sau la agenţia de turism înaintea călătoriei.

Vă rugăm să cooperaţi cu personalul companiei, cât şi cu cel de securitate din cadrul aeroportului.


Oferte turistice de tip city break
Fiind vorba despre o vacanţă de weekend sau pentru un weekend prelungit, Sunair Consulting pune la dispoziţia clienţilor săi o modalitate foarte comodă de a-şi personaliza vacanţa. De regulă, o ofertă de tip city break oferită de Sunair Consulting este formată din următoarele servicii turistice: transport (se preferă avionul), cazare cu mic dejun, asigurare medicală. Oferta este variată, pentru orice destinaţie solicitată de client.
În scop de marketing şi pentru a reduce din timpul de cautare separat al serviciilor turistice incluse într-un city break, Sunair Consulting oferă clienţilor săi posibilitatea de a vizualiza aceste servicii prezentate într-un singur pachet ofertă. Serviciile incluse într-un city break pot fi achiziţionate separat, fiind vorba de aceleaşi servicii prezentate în oferta de pe site sau clienţii pot solicita o ofertă personalizată şi în acest caz, serviciile turistice pot fi diferite de cele promovate pe site.
Termenii şi Condiţiile rezervării diferă în funcţie de fiecare produs turistic inclus în oferta de tip city break şi acestea depind de regulile impuse de partenerii furnizori de servicii turistice cu care colaboreaza Sunair Consulting. Menţionăm că rezervările se vor face în funcţie de disponibilitatea acestora la partenerii Sunair Consulting şi în funcţie de Termenii şi Condiţiile companiei menţionate pe site-ul Sunair Consulting sau de către operatorii Sunair Consulting pentru fiecare serviciu ales în parte.
Sunair Consulting nu-şi asumă nici o responsabilitate pentru produsele şi serviciile turistice oferite de furnizorii de servicii turistice (cum sunt: liniile aeriene, hotelurile, firmele de închiriat maşini, alţii) şi nu garantează în nici un fel (fie explicit sau implicit) acurateţea sau calitatea produselor şi a serviciilor reflectate pe acest site.

Oferte turistice de tip tour operator
Sunair Consulting oferă clienţilor săi spre revânzare servicii turistice de tip tour operator (chartere, circuite, croaziere sau orice alt serviciu promovat de agenţiile de turism tour operatoare partenere).

Termenii şi condiţiile generale ale ofertelor de tip city break şi tour operator
Orice rezervare efectuată online sau offline (telefonic, email sau direct în agenţia Sunair Consulting) presupune acceptarea Termenilor şi Condiţiilor Sunair Consulting şi a regulilor prevazute în contractul cu turistul (pentru ofertele de tip tour operator).


Condiţii rezervări hoteliere

În cazul majorităţii hotelurilor, ora normală de check-in este 14:00, iar check-out-ul se face până la ora 11:00. Atenţie! Aceste ore pot diferi de la un hotel la altul. Vă rugăm să verificaţi aceste informaţii pe site-ul Sunair Consulting sau să consultaţi agenţii Sunair Consulting.
În cazul în care sosiţi la hotel după ora de check-in indicată mai sus, camerele dumneavoastră sunt reţinute până la ora 18:00 (ora locală) din data sosirii. Dacă sosiţi la hotel după această oră, vă rugăm să specificaţi în rezervare (dacă există câmp de observaţii) sau să ne aduceţi la cunoştinţă de această posibilitate, precizând şi ora de sosire estimată. În cazul în care hotelul nu este înştiinţat de acest lucru, are dreptul de a revinde camerele.
Alocarea camerelor către turişti este făcută de către unitatea de cazare (cu excepţia cazurilor în care este rezervată şi achitată dinainte o anumită cameră).
În cazul în care onorarea rezervării nu este posibilă (din motive bine întemeiate), unitatea de cazare este obligată să vă ofere cazare într-o altă unitate hotelieră, de aceeaşi categorie sau superioară. În acest caz, turistul este obligat să accepte una dintre alternative. În cazul evenimentelor speciale (târguri, expoziţii, congrese, evenimente sportive, religioase sau politice, sărbători de peste an etc.) rezervările pot avea Termeni şi Condiţii speciale (număr minim de nopţi, tarife mai mari, politica de anulare sau modificare a rezervării specială, termeni de plată etc.).
Plata rezervărilor trebuie făcută în conformitate cu Termenii şi Condiţiile precizate în momentul efectuării rezervării. Nerespectarea acestora atrage după sine anularea rezervării.


CONDIȚII GENERALE DE ASIGURARE (CGA) valabile începând cu data de 01.02.2014


AGA INTERNATIONAL S.A, Filiala Austria,
Pottendorfer Straße 25-27, 1120 Viena, Tel.: +43 1 525 03-7, Fax: +43 1 525 03-999
Date bancare: UNICREDIT TIRIAC BANK, SWIFT CODE — BACXROBU, cont: R055 BACX 0000 0005 0977 4000 — RON

Tribunalul comercial Viena; Anuarul societăților comerciale FN 100329, Nr. registrului de prelucrare a datelor: 0465798; Nr. de identificare al impozitului pe cifra de afaceri: ATU 15366609.
Adresa de corespondenţă:
Tel. / Fax: +40-21/312.22.36 / 38,
E-mail: office.ro@mondial-assistance.at, www.mondial-assistance.ro

Sunt valabile doar acele paragrafe din CGA care se potrivesc pachetelor de asigurare alese. Normele legislative în vigoare sunt cele ale dreptului austriac.

Condiții generale pentru toate ramurile domeniului.

I. Evenimentele asigurate
Evenimentele asigurate specificate în ramurile individuale ale domeniului de asigurări sunt menționate în mod taxativ. Este exclusă o extindere analogă asupra unor evenimente asemănătoare, nespecificate.
II. Intermediarii, respectiv persoanele auxiliare
Niciun intermediar nu este autorizat să promită o protecție prin asigurare, care face excepție de la condițiile generale și complementare de asigurare specificate sau să întreprindă o evaluare a unei stări de fapt, care este angajantă pentru asigurator.
Condițiile suplimentare, respectiv excepţiiie sunt valabile numai dacă acestea sunt stabilite in scris și dacă sunt redactate de către asigurator la nivel de firma.
1. Persoanele asigurate / Excluderile
1.1 Persoanele asigurate sunt persoanele indicate in poliță, în măsura în care acestea au dovedit în momentul încheierii asigurării că au domiciliul stabil în România, Elveția, Liechtenstein sau într-un stat al Uniunii Europene de cel puțin șase luni.
În ceea ce privește asigurarea pentru familie, în poliță pot fi înscriși nominal maximum 2 adulți și 5 copii minori, independent de gradul de rudenie, ca persoane coasigurate.
1.2 Nu există protecție prin asigurare pentru evenimentele care au legătură cu:
1.2.1 îmbolnăviri psihice sau boli ale sistemului nervos (cu excepția primei apariții a bolii și spitalizare după rezervare, respectiv după încheierea asigurării); transplanturi de organe (dializa); HIV+; handicapuri mintale sau corporale;
1.2.2 următoarele boli și suferințe persistente, aflate în corelație cu anularea călătoriei, întreruperea călătoriei și cu cheltuielile de călătorie in străinătate, in măsura în care acestea au fost tratate în mod staționar și / sau ambulant în cadrul terapiilor în ultimele 12 luni înaintea încheierii asigurării (asigurarea anuală: înainte de rezervarea călătoriei): îmbolnăviri de inimă; apoplexie; cancer; diabet (tip 1+2); migrena; scleroza multipla


Politica de returnare a produselor
Conform OG 34/2014 , Sunair Consulting nu are o politică de returnare a produselor.

Condiţii de garanţie/service
Înainte de a lansa comanda, clientul trebuie să fie de acord cu Termenii şi Condiţiile Sunair Consulting. Existând diferenţe între tipurile de servicii oferite, anume bilete de avion, hoteluri, city-break-uri, asigurări medicale de călătorie, rezervarea nu se poate efectua până la capăt dacă clientul nu bifează căsuţa aferentă acceptării Termenilor şi Condiţiilor. Conform OG 34/2014, condiţiile de garanţie/service nu se aplica serviciilor rezervate pe site-ul travos.ro

Vize şi vaccinuri
Vizele nu sunt incluse în tarifele afişate. Turiştii sunt responsabili de obţinerea acestora în timp util. De asemenea, turiştii trebuie să se asigure că documentele de călătorie (paşaport sau carte de identitate) sunt valabile minim 6 luni de la data părăsirii României.
Vaccinurile obligatorii pentru anumite destinatii intra, de asemenea, în responsabilitatea turistului.

Plata
Nu se acceptă alte modalităţi de plată în afara celor prezentate pe Site şi nu ne asumăm nici o responsabilitate pentru sumele de bani trimise prin curierat.
În funcţie de Termenii şi Condiţiile impuse de hoteluri, la momentul rezervării vi se poate cere plata integrală sau partială a serviciului rezervat, iar plata va fi efectuată în contul Sunair Consulting, hotelului sau a reprezentantului acestuia.
În anumite cazuri, detaliile cărţii dumneavoastră de credit pot fi transferate către furnizorul de servicii turistice. Furnizorul, în cauză, va prelua plăţile pentru rezervările dumneavoastră.
Plăţile pentru hoteluri sunt efectuate în concordanţă cu paragraful de mai sus.
Sunair Consulting sau furnizorul de servicii turistice nu-şi asumă nicio obligaţie de a emite biletele, voucher-ul sau alte documente de călătorie în cazul neplăşii integrale a serviciilor comandate. În orice situatie, sunteţi responsabil pentru plata sumelor aferente serviciilor turistice comandate.
Plata se poate efectua cu principalele carţi de credit recunoscute şi prezentate detaliat pe site (in subsolul acestuia).
Sunair Consulting sau furnizorul de servicii turistice îşi rezervă dreptul de a încasa suplimentar orice taxe (sau comisioane) care pot să apară la momentul rezervărilor prin cărţile de credit. În acest caz veţi fi informat despre comisioanele aplicabile. Sunair Consulting îşi rezervă dreptul de a transfera costurile generate de penalizările de charge back. Dacă rezervarea dumneavoastră este plătită cu cartea de credit a unei alte persoane, ne rezervăm dreptul de a cere o autorizaţie scrisă din partea acelei persoane.
În cazul în care emitentul cărţii dumneavoastră de credit o cere, Sunair Consulting sau furnizorul de servicii turistice îşi rezervă dreptul de a trimite biletele, voucherele sau alte documente de călătorie la adresa dumneavoastră declarată la momentul emiterii cărţii de credit. Informaţia eronată despre această adresă se poate reflecta în anularea rezervării, întârzierea livrării documentelor de călătorie şi poate determina creşterea tarifului confirmat. Vă rugăm să vă asiguraţi că detaliile adresei dumneavoastră de facturare se potrivesc cu cele de pe extrasul dumneavoastră de cont.
În plus, pentru a minimiza efectele încercării de fraudare a cărţii dumneavoastră de credit, înainte de a emite documentele de călătorie, ne rezervăm dreptul de a efectua verificări aleatorii, de a cere dovada adresei dumneavoastră şi o copie a cărţii de credit, precum şi un extras de cont recent.
Toate tarifele şi taxele pot fluctua datorită modificării cursului de schimb.

Modalităţi de livrare
Documentele de călătorie aferente rezervării (biletul de avion, voucherul de călătorie sau factura) pot fi trimise prin poşta electronică, la adresa introdusă în momentul iniţierii rezervării, prin poştă (la adresa specificată în momentul efectuării rezervării – poate genera costuri suplimentare) sau pot fi ridicate direct de la sediul nostru. Consultanţii noştri vă pot da oricând informaţii detaliate, dacă este necesar.

Utilizarea site-ului
S.C. Sunair Consulting S.R.L. nu este responsabilă pentru aptitudinile utilizatorului de a accesa ori utiliza site-ul şi nici pentru eşecurile generate de carenţa acestor aptitudini. Sunair Consulting nu garantează că site-ul nu poate fi afectat de viruşi sau alte acţiuni care pot genera defecţiuni sau alte pierderi.

Obligaţiile utilizatorului
Sunteti de acord să respectaţi următoarele obligaţii incluzând (fără a se limita):
- responsabilitatea financiară pentru toate tranzacţiile efectuate în contul sau numele dumneavoastră
- aveţi vârsta peste 18 ani şi capacitatea legală de a iniţia acţiuni juridice
- garantarea veridicităţii datelor furnizate despre dumneavoastră sau membrii familiei dumneavoastră
- neutilizarea site-ului în scopuri speculative, a generării de rezervări false sau frauduloase
- interzicerea transmiterii materialelor politice, pornografice, rasiste sau a altor materiale care contravin legii
- obligativitatea de a nu altera, copia, transmite, distribui, vinde, afişa, licenţia sau reproduce conţinutul site-ului cu excepţia utilizării în scop personal şi necomercial a unei singure copii a informaţiei conţinută în site
- Sunair Consulting nu asigură nici o garanţie cu privire la aranjamentele documentelor de călătorie (paşapoarte, vize, vaccinuri necesare etc.) şi nici faptul că informaţia de pe site este actualizată. Drept urmare, este responsabilitatea utilizatorului de a se asigura că va călători în conformitate cu măsurile aplicabile acestor documente de călătorie.

Newsletter
Puteţi subscrie la newsletter-ul Sunair Consulting, care vă va fi trimis către adresa dumneavoastră de email şi va include noutăţi şi oferte speciale precum şi alte informaţii.

Interzicerea accesului pe Site
Sunair Consulting îşi rezervă dreptul de a vă interzice oricând accesul pe site fără o notificare prealabilă.

Responsabilitatea S.C. Sunair Consulting S.R.L.
Sunair Consulting nu este responsabilă pentru pierderile indirecte rezultate din prevederile acestui contract, din utilizarea defectuoasă a site-ului sau a serviciilor turistice rezervate şi achiziţionate de pe site.
Sunair Consulting nu este responsabilă pentru pierderile directe şi/sau indirecte suferite de utilizator cauzate de, dar fără a se limita la: posibile diferenţe de tarif, lipsa de disponibilitate, precum şi orice alte informaţii incorecte comunicate şi/sau preluate de la companiile aeriene şi/sau hoteliere sau de către toţi şi/sau oricare dintre societăţile partenere care furnizează servicii turistice prin intermediul Sunair Consulting.
Sunair Consulting îşi rezervă dreptul să nu furnizeze serviciile turistice a caror tarife au fost afişate în mod eronat. În cazul apariţiei, respectiv afişării unor posibile erori de tarifare, utilizatorul este de acord să renunţe la toate şi orice pretenţii împotriva Sunair Consulting, urmând ca în cel mai scurt timp posibil Sunair Consulting să returneze sumele achitate de utilizator.
Sunair Consulting este responsabilă doar pentru pierderile directe a căror valoare nu va depăşi tariful total al serviciilor turistice achiziţionate (exceptând cazurile de deces sau accidentele personale a caror valoare nu are limită).
Sunair Consulting nu poate garanta furnizarea neîntreruptă a site-ului şi nu poate fi făcută răspunzătoare de pierderile de orice natură suferite ca urmare a acestui fapt, inclusiv a unor profituri nerealizate.

Legături către alte site-uri
Acest site poate conţine legături către alte pagini web externe şi operate de alte părţi implicate. Sunair Consulting nu are nici un control sau asociere cu aceste pagini web şi nu îşi asumă nici o responsabilitate în legatură ca acurateţea, integritatea sau calitatea acestor pagini web ale părţilor implicate.
Conţinutul acestor pagini web externe nu reflectă produsele, serviciile sau informaţiile furnizate de Sunair Consulting. Orice opinii referitoare la conţinutul acestor pagini web externe vor trebui redirecţionate către administratoriil paginilor în cauză.

Forţă majoră sau insolvenţa furnizorului de servicii turistice
Sunair Consulting nu este responsabilă în cazul petrecerii unor evenimente cauzate de forţă majoră sau în cazul în care furnizorul de servicii turistice intră în insolvenţă. Evenimentele majore includ, dar fără a se limita, intervenţii guvernamentale, războaie, răpiri, incendii, inundaţii, accidente, furtuni, greve, atacuri teroriste etc. care pot afecta Sunair Consulting sau furnizorii săi.

Rata de schimb
Ratele de schimb cotate pe site sunt provenite din mai multe surse şi pot să nu fie întotdeauna actualizate zilnic. Este obligatoriu să verificaţi ratele de schimb din ziua în care efectuaţi rezervarea.

Colectarea de review-uri
Sunair Consulting poate colecta review-uri (păreri despre hoteluri, destinaţii, serviciile oferite de Sunair Consulting şi partenerii săi) de la clienţii săi, după ce aceştia s-au întors din vacanţă.
Clienţii îşi dau acordul asupra publicării review-urilor pe site sau să fie folosite offline de către consultanţii Sunair Consulting în vederea recomandării de hoteluri / destinaţii, asupra publicării numelor persoanelor care au oferit review-ul şi a dăţii acestora.
Review-urile pot fi colectate online, în sistemul de colectări review-uri disponibil pe site-ul Sunair Consulting sau offline (prin email sau telefonic) de către consultanţii Sunair Consulting.
Sunair Consulting îşi rezervă dreptul de a refuza anumite review-uri, în special cele cu limbaj vulgar. Înainte de publicarea review-urilor pe site, Sunair Consulting îşi rezervă dreptul de a edita erorile gramaticale şi de exprimare, fără a schimba sensul cuvintelor.
Review-urile oferite de clienţi devin proprietatea Sunair Consulting şi nu pot fi publicate pe alte site-uri.

Modificări asupra site-ului
Sunair Consulting poate modifica design-ul sau conţinutul site-ului, inclusiv disponibilitatea furnizorilor serviciilor turistice, baza de date, precum şi alte caracteristici ale site-ului.

Confidenţialitate
Termenii politicii de confidenţialitate a Sunair Consulting sunt prevăzuţi în aceşti Termeni şi Condiţii.
Sunteţi de acord cu utilizarea informaţiilor dumneavoastră personale de către Sunair Consulting sau a afiliaţilor şi a altor părti implicate, în concordanţă cu termenii şi în scopul declarat stipulat în politica de confidenţialitate a Sunair Consulting.

Politica de securitate
Sunair Consulting utilizează tehnologie securizată pentru a proteja informaţiile dumneavoastră personale şi tranzacţiile financiare. Sunair Consulting se conformează procedurilor şi standardelor de securitate stipulate în Politica de Securitate a Sunair Consulting. Achiziţiile online nu mai sunt de mult o noutate. Dacă veţi alege să plătiţi cu cartea de credit, detaliile cărţii dumneavoastră de credit sunt criptate în timpul tranzacţiei, determinând o securitate mărită. Sunair Consulting utilizează tehnologia Secure Socket Layer (SSL) care asigură proceselor de achiziţionare online prin intermediul cărţii de credit, o securitate mărită.

Modificări ale Termenilor şi Condiţiilor
Sunair Consulting îşi rezervă dreptul de a modifica sau actualiza oricând Termenii şi Condiţiile referitoare la utilizarea acestui site, fără notificare prealabilă catre utilizatori. Versiunea "nouă" a Termenilor şi Condiţiilor va fi afişată pe site din data în care modificările intră în vigoare. Continuarea utilizarii acestui site după publicarea acestor modificări va constitui acceptul dumneavoastră cu privire la aceste modificări.
Termeni şi Condiţii reprezintă contractul între utilizator şi Sunair Consulting şi este guvernat de legile din România. În cazul existenţei unor litigii, instanţa judecătorească competentă este considerată instanţa municipiului Iaşi. În cazul existenţei unor litigii, va fi luată în considerare varianta în limba română a Termenilor şi Condiţiilor.


Despre cookies

Acest site foloseşte asa-numitele "cookies". Cookie-urile sunt fişiere de mici dimensiuni, formate din litere şi numere, stocate de catre browserul pe care îl folosiţi pentru a avea o experienţă mai bună de navigare pe internet. Aceste fişiere permit site-urilor web să reţină şi să păstreze informaţii utile despre preferinţele utilizatorului. Cookie-urile folosite de site-ul Travos.ro nu solicită informaţii cu caracter personal şi nici nu identifică personal utilizatorii de internet. Un cookie este format din 2 părţi: numele şi conţinutul / valoarea. Durata de viaţă a unui cookie este determinată; tehnic, doar webserverul care a trimis cookie-ul îl poate accesa din nou în momentul în care un utilizator se întoarce pe websiteul asociat webserverului respectiv. Prin setările făcute în browserul cu care navigaţi pe internet, puteţi permite lansarea sau blocarea cookie-urilor. Cookie-urile nu pot fi folosite pentru a rula programe sau a transmite viruşi informatici. Prin utilizarea cookie-urilor, veţi beneficia de o mai bună experienţă de navigare în site-ul Travos.ro, care fără acestea nu ar fi posibilă sau ar fi semnificativ mai slabă.

 

De exemplu, folosim cookie-uri pentru:

- analiza comportamentului vizitatorilor în site, în vederea îmbunătăţirii experienţei online. Folosind aplicaţia Google Analytics, colectăm date anonime despre vizitele pe site-ul nostru, cum ar fi paginile vizualizate, durata de vizualizare, pagina de intrare în site, ş.a.m.d.

- înregistrarea în mod agregat şi anonim a comportamentului în ceea ce priveşte utilizarea site-ului nostru. Informaţiile culese prin intermediul cookie-urilor sunt anonime şi nu conţin date cu caracter personal. Mai mult, Travos.ro nu trimite aceste informaţii către terţi.

- a reţine preferinţele tale şi pentru a-ţi oferi reclama relevantă în acord cu preferinţele tale.

- publicitate; cookie-urile ne permit să aflăm dacă ai vizualizat sau nu o reclamă online, care este tipul acesteia şi cât timp a trecut de când ai văzut mesajul publicitar.

 

Dacă vrei să blochezi cookie-urile, este posibil ca site-ul Travos.ro să nu funcţioneze corect şi vor afişa anumite erori. De exemplu, blocarea cookie-urilor te poate împiedica să: aplici online, să te autentifici în aplicaţiile din site sau să faci operaţiuni online. Dacă accepţi aceste limitări şi doreşti blocarea cookie-urilor, te rugăm să faci următoarele setări în browserul de internet pe care îl foloseşti:

Google Chrome:

- click pe pictograma cheie şi selectează Opţiuni din listă

- click pe tabul "Setări avansate"

- click pe Setări privind conţinutul din secţiunea Confidenţialitate
- alege setările pe care le doreşti

- click pe X pentru a inchide

Mozilla Firefox:

- selectează Instrumente din bara principală, apoi Opţuni

- click pe tabul Confidenţialitate

- alege setările pe care le doreşti

- click pe OK pentru a închide

Internet Explorer:

- click pe pictograma Setări / Instrumente

- click pe Opţiuni Internet

- click pe Confidenţialitate şi apoi alege opţiunile

- click pe Aplicare şi apoi pe OK pentru salvarea preferinţelor


CONTRACT DE COMERCIALIZARE A PACHETELOR DE SERVICII TURISTICE

 - versiune electronică nepersonalizată pentru comercializarea pachetelor turistice –

 

I. PĂRȚILE CONTRACTANTE

S.C. SUNAIR CONSULTING, Agenția de turism BOOK & TRAVEL, punct de lucru Iași, Calea Chișinăului, nr. 29, Corp J, stand 26, sediu social: IAȘI, sat Rediu, comuna Rediu, Parcela cu numar cadastral 1433/2, Demisol, Camera 1,  tel/fax: 0232/232 380, mobil: 0755 379 497, www.bookandtravel.ro, info@bookandtravel.ro, CUI: 28822125, J22/1329/2011, Licență de turism: 6292/2018, Capital Social: 200 lei, Cont LEI: RO34 BACX 0000 0006 4758 8001

- UNICREDIT ȚIRIAC BANK, Cont EURO: RO07 BACX 0000 0006 4758 8002 - UNICREDIT ȚIRIAC BANK, reprezentată legal prin Dl. CHEȘCU Viorel-Cătălin, în calitate de administrator, denumită în continuare Agenția Touroperatoare,

și turistul/reprezentantul turistului (persoană fizică sau juridică) au convenit la încheierea prezentului contract.

 

II. OBIECTUL CONTRACTULUI

    2.1. Obiectul contractului îl constituie vânzarea de către Agenţie a pachetului de servicii turistice înscris în voucher, bilet de odihnă, tratament, bilet de excursie, alt înscris anexat prezentului contract şi eliberarea documentelor de plată şi călătorie.

 

III. ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI

    3.1. Contractul se încheie, după caz, în oricare din următoarele situaţii:

    a) în momentul semnării lui de către turist sau prin acceptarea condiţiilor contractuale de servicii turistice, inclusiv în cazul celor achiziţionate la distanţă prin mijloace electronice;

    b) în momentul în care turistul primeşte confirmarea scrisă a rezervării de la Agenţie, în cel mult 60 de zile calendaristice de la data întocmirii bonului de comandă. Este responsabilitatea agenţiei de turism de a informa turistul prin orice mijloace convenite în scris cu acesta (telefon, mail, fax etc.) dacă rezervarea pe care a solicitat-o s-a confirmat. Pentru procesarea unei rezervări de servicii, Agenţia poate solicita un avans de până la 90% din preţul pachetului sau plata integrală a contravalorii pachetului, în funcţie de data la care turistul solicită serviciile.

        În cazul în care conţinutul bonului de comandă nu diferă de conţinutul confirmării călătoriei turistice şi confirmarea s-a efectuat în termenul de 60 de zile calendaristice de la data semnării bonului de comandă, turistul care decide să renunţe la călătoria turistică datorează Agenţiei penalităţi conform cap. VII.

        În cazul în care conţinutul bonului de comandă diferă de conţinutul confirmării călătoriei turistice primite în scris de la Agenţie sau dacă această confirmare nu s-a făcut în termenul de 60 de zile calendaristice de la data semnării bonului de comandă, turistul poate considera că voiajul nu a fost rezervat şi are dreptul la rambursarea imediată a tuturor sumelor deja plătite;

    c) în momentul eliberării documentelor de călătorie (voucher, bilet de odihnă şi/sau tratament, bilet de excursie etc.), inclusiv în format electronic, în cazul în care pachetele de servicii turistice fac parte din oferta standard a agenţiei de turism sau există deja confirmarea de rezervare din partea altor prestatori.

    3.2. În cazul în care prezentul contract este pus integral la dispoziţia turistului sub formă de catalog, pliant, alte înscrisuri, site-ul Agenţiei sau alte mijloace de comunicare electronică (e-mail, fax etc.), obligaţia de informare a turistului este considerată îndeplinită prin înscrierea acestei informaţii în oricare dintre documentele de călătorie sau documentele fiscale furnizate de Agenţie, nefiind necesară încheierea în formă scrisă a contractului de comercializare a pachetelor de servicii turistice, respectiv dacă prezentul contract prezentat turistului în modalităţile prevăzute mai sus conţine clauzele prevăzute la art. 12 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 107/1999 privind activitatea de comercializare a pachetelor de servicii turistice, republicată.

    3.3. Contractul încetează de drept odată cu finalizarea prestării efective a pachetului de servicii turistice înscris în documentele de călătorie.

 

IV. PREŢUL CONTRACTULUI ŞI MODALITĂŢI DE PLATĂ

4.1. Preţul contractului este menționat în bonul de comandă şi se compune din costul serviciilor turistice efective, comisionul Agenţiei şi TVA. Dacă preţul nu este specificat în prezentul contract, atunci acesta este specificat în bonul de comandă (dacă există), alte documente de călătorie, cataloage, pliante, alte înscrisuri puse la dispoziţie turistului, site-ul Agenţiei, alte mijloace de comunicare electronică şi/sau pe factură.

      4.1.1. În situația contractării serviciilor turistice in regim Early booking, Înscreri Timpurii, City Break, Last Minute, oferte speciale nerambursabile, croaziere, destinații exotice, turism intern, last minute etc., reducerea este inclusă în pachet, iar procentul precizat se aplică numai serviciilor de cazare. În acest caz, orice modificare a contractului, solicitată de turist, determină anularea rezervării cu penalizări și refacerea acesteia la prețul și condițiile din momentul reînscrierii. De asemenea, nerespectarea condițiilor de plată aplicate rezervărilor tip EB determină modificarea prețului pachetului conform ofertei standard.

4.2. Modalităţi de plată:

    4.2.1. La încheierea contractului se percepe un avans din preţul stabilit si o diferență care se vor achita conform termenelor de plată menționate în bonul de comandă sau, după caz, plata integrală a contravalorii pachetului de servicii turistice.

4.3. În cazul în care plata serviciilor se face prin virament sau depunere, în conturile bancare ale Agenției, clientul poate opta pentru una din următoarele modalități de plată: Cash la unul din sediile agenției, plată în conturile Agentiei deschise la Banca Transilvania și Unicredit Bank, prin virament sau prin depunere directă în conturile agenției:

Banca Transilvania:

  • pentru plăți în LEI: RO79BTRLRONCRT0337022601
  • pentru plăți în EUR: RO29BTRLEURCRT0337022601

Unicredit Bank:

  • pentru plăți în LEI: RO34BACX0000000647588001 - UNICREDIT BANK
  • pentru plăți în EUR: RO07BACX0000000647588002 - UNICREDIT BANK

 

V. DREPTURILE SI OBLIGAȚIILE AGENȚIEI

5.1. Agenţia se obligă să furnizeze turistului un bon de comandă, numai în situaţia solicitării unor pachete de servicii turistice care nu fac parte din oferta proprie/standard a agenţiei de turism şi care necesită confirmarea rezervării din partea altor prestatori. În cazul solicitării unor pachete de servicii turistice care se regăsesc în oferta proprie a agenţiei de turism sau în cazul în care există deja confirmare asupra rezervării din partea altor prestatori, Agenţia poate furniza turistului un bon de comandă, dacă consideră necesar.

5.2. În cazul modificării uneia dintre prevederile esenţiale ale contractului, cum ar fi: serviciile incluse în pachet, datele de călătorie, modificarea categoriei unităţii de cazare, Agenţia are obligaţia de a informa turistul cu cel puţin 15 zile înainte de data începerii călătoriei.

În cazurile prevăzute la pct. 5.7 lit. b) şi c), informarea se va face în timp util pentru a permite turistului să decidă începerea călătoriei.

5.3. În cazul achiziţionării unui pachet de servicii turistice având în componenţă şi asigurarea transportului pe cale aeriană, transportatorul aerian, fără a cere acordul agenţiei de turism care derulează programul turistic, are dreptul de a modifica orele de zbor. Prin urmare, Agenţia nu este răspunzătoare pentru decolarea/aterizarea avioanelor la o altă oră decât cea înscrisă în programul turistic. Pentru aceste întârzieri, compania aeriană este obligată să asiste turiştii conform Regulamentului (CE) nr. 261/2004 al Parlamentului European şi al Consiliului din 11 februarie 2004 de stabilire a unor norme comune în materie de compensare şi de asistenţă a pasagerilor în eventualitatea refuzului la îmbarcare şi anulării sau întârzierii prelungite a zborurilor şi de abrogare a Regulamentului (CEE) nr. 295/91, implementat prin Hotărârea Guvernului nr. 1.912/2006. Orice problemă privind operarea zborului şi acţiunile adiacente acestuia intră în competenţa şi responsabilitatea transportatorului, biletul de avion reprezentând contractul între pasager şi transportator. În cazul acestor pachete de servicii turistice, ziua de plecare şi ziua de sosire nu sunt considerate zile turistice, acestea fiind destinate transportului.

5.4. În situaţia achiziţionării unui produs de tip croazieră, linia de croazieră poate modifica, din motive ce ţin de siguranţa navigării, numărul cabinei şi locaţia acesteia pe punţi (o punte inferioară, una superioară, mai spre pupa sau spre prova etc.), doar cu o cabină de aceeaşi categorie ca cea rezervată iniţial, caz în care turistul nu va fi despăgubit în niciun mod având în vedere că este vorba de acelaşi tip de cabină ca şi cel rezervat.

5.5. Agenţia poate modifica preţul contractului în sensul majorării sau micşorării, după caz, arătând totodată modul de calcul al majorărilor sau micşorărilor de preţ ale contractului şi numai dacă modificarea are loc ca urmare a variaţiilor costurilor de transport, a redevenţelor şi a taxelor aferente serviciilor de aterizare, debarcare/îmbarcare în porturi şi aeroporturi, a taxelor de turist ori a cursurilor de schimb valutar aferente pachetului de servicii turistice contractat. Preţurile stabilite în contract nu pot fi majorate, în niciun caz, în cursul celor 20 de zile calendaristice care preced data plecării.

5.6. În cazul în care, după începerea călătoriei turistice, o parte importantă din serviciile turistice prevăzute în contract nu este realizată sau Agenţia constată că nu le va putea realiza, aceasta este obligată:

  1. a) să ofere turistului alternative corespunzătoare în vederea continuării călătoriei turistice fără majorarea preţului, respectiv serviciile turistice oferite să fie de aceeaşi calitate şi cantitate;
  2. b) să restituie turistului sumele ce reprezintă diferenţa dintre serviciile turistice achitate şi cele efectiv prestate în timpul călătoriei turistice;
  3. c) în cazul în care nu pot fi oferite turistului alternative corespunzătoare sau acesta nu le acceptă din motive întemeiate, să asigure fără costuri suplimentare transportul retur al turistului la locul de plecare ori în alt loc agreat de acesta şi, după caz, despăgubirea pentru serviciile neprestate.

5.7. Agenţia este răspunzătoare pentru buna executare a obligaţiilor asumate prin contract, cu excepţia următoarelor cazuri:

  1. a) când neîndeplinirea sau îndeplinirea defectuoasă a obligaţiilor asumate prin contract se datorează turistului;
  2. b) când neîndeplinirea obligaţiilor se datorează unor cauze de forţă majoră sau unor împrejurări pe care nici Agenţia, nici prestatorii de servicii nu le puteau prevedea sau evita, inclusiv, dar fără a se limita la: modificarea companiei aeriene, de orar sau de itinerar, întârzieri în traficul mijloacelor de transport, defectarea mijlocului de transport, accident, blocaje, lucrări sau reparaţii pe drumurile publice), neîndeplinirea grupului minim ca urmare a unor renunţări de ultimă oră sau a neobţinerii vizelor pentru toţi participanţii. Agenţia nu este răspunzătoare pentru prejudiciile cauzate turistului ca urmare a întârzierilor curselor (inclusiv charter), a pierderii de bagaje şi a altor împrejurări care revin exclusiv în sarcina transportatorului în temeiul actelor normative specifice;
  3. c) când neîndeplinirea obligaţiilor se datorează unui terţ care nu are legătură cu furnizarea serviciilor prevăzute în contract, iar cauzele care au determinat neîndeplinirea obligaţiilor au un caracter imprevizibil şi inevitabil.

5.8. Agenţia are obligaţia să furnizeze în scris turistului sau prin orice mijloace de comunicare electronice convenite în scris cu turistul (e-mail, fax, sms etc.), cu 3 zile înainte de data plecării, următoarele informaţii:

  1. a) orarele, locurile escalelor şi legăturile, precum şi, după caz, locul ce urmează să fie ocupat de turist în fiecare dintre mijloacele de transport incluse;
  2. b) denumirea, sediul/adresa, numerele de telefon şi de fax, adresele de e-mail ale reprezentanţei locale a organizatorului şi/sau a detailistului ori, în lipsa acestora, un număr de apel de urgenţă care să îi permită contactarea organizatorului şi/sau a detailistului;
  3. c) pentru călătoriile minorilor neînsoţiţi de părinţi, informaţii care să permită părinţilor stabilirea unui contact direct cu copilul sau cu responsabilul de la locul cazării copilului;
  4. d) obligaţiile turistului prevăzute la pct. 6.10, 6.11 şi 6.13.

5.9. In situatia de suprarezervare (overbooking) a unui hotel, determinata de activitatea hotelierilor, inainte sau dupa inceperea calatoriei, Agentia este obligata sa ofere o alta varianta de hotel in aceeasi zona sau intr-o zona cat mai apropiata, la aceeasi categorie sau de o categorie superioara fara sa modifice pretul; in cazul in care situatia de suprarezervare (overbooking) este anuntata turistului, sau reprezentantului acestuia, turistul are dreptul sa accepte varianta propusa sau poate anula calatoria fara penalizari, fara insa a avea dreptul de a solicita despagubiri suplimentare .

6.0. Agenţia parte în contract este obligată să acorde prompt asistenţă turistului aflat în dificultate, în cazul situaţiilor de forţă majoră sau al unui eveniment pe care nici agenţia de turism, nici furnizorul sau prestatorul de servicii, cu tot efortul depus, nu îl puteau prevedea sau evita.

 

VI. DREPTURILE ȘI OBLIGAȚIILE TURISTULUI

6.1. În cazul în care turistul nu poate să participe la călătoria turistică independent de motivele care stau la baza imposibilităţii de participare, acesta poate să cesioneze contractul unei terţe persoane care îndeplineşte toate condiţiile aplicabile pachetului de servicii turistice contractat, cu obligaţia de a anunţa în scris Agenţia cu cel puţin 5 zile înaintea datei de plecare. În acest caz, între turistul care nu poate participa la călătoria turistică contractată (cedentul), terţa persoană (cesionarul) şi agenţia de turism (debitor cedat) urmează a se încheia un contract de cesiune cu privire la pachetul de servicii turistice contractate şi cesionate. Responsabilitatea încheierii contractului de cesiune revine, după caz, fie cedentului, fie cesionarului, şi niciodată agenţiei de turism (debitorului cedat). Turistul care cedează pachetul său de servicii, precum şi cesionarul sunt responsabili în mod solidar la plata preţului călătoriei şi a eventualelor costuri suplimentare apărute cu ocazia acestei cedări.

6.2. În cazul sejururilor de odihnă şi/sau de tratament cu locul de desfăşurare în România, turistul are obligaţia să respecte următorul program de acordare a serviciilor: cazarea se face, de regulă, la ora 18.00 a zilei de intrare şi se termină, de regulă, la ora 10:00 a zilei de ieşire înscrise pe documentele de călătorie (voucher, bilet de odihnă şi/sau tratament, bilet de excursie etc.). Eventualele costuri suplimentare generate de neeliberarea spaţiilor de cazare până cel târziu la orele specificate mai sus cad în sarcina exclusivă a turistului.

6.3. În cazul în care preţurile stabilite în contract sunt majorate cu peste 10%, indiferent de motivele majorării, turistul poate rezilia/denunţa unilateral contractul fără nicio obligaţie faţă de Agenţie, acesta având dreptul la rambursarea imediată de către Agenţie a sumelor plătite, inclusiv comisionul.

6.4. Turistul este obligat să comunice Agenţiei în termen de 5 zile calendaristice de la primirea înştiinţării prevăzute la cap. V pct. 5.2 modificarea prevederilor esenţiale ale contractului sau în timp util înainte de începerea călătoriei, iar în cazul în care se aplică clauzele prevăzute în cap. V pct. 5.7 lit. b) şi c), hotărârea sa de a opta pentru:

  1. a) rezilierea/denunţarea unilaterală a contractului fără plata penalităţilor; sau
  2. b) acceptarea noilor condiţii ale contractului.

6.5. În cazul în care turistul decide să participe la călătoria asupra căreia s-au operat modificări în condiţiile cap. V pct. 5.2 se consideră că toate modificările au fost acceptate şi turistul nu poate solicita despăgubiri ulterioare datorate modificărilor de acest tip.

6.6. În cazul în care turistul reziliază/denunţă unilateral contractul în temeiul pct. 5.4 sau Agenţia anulează călătoria turistică înaintea datei de plecare, turistul are dreptul:

  1. a) să accepte la acelaşi preţ un alt pachet de servicii turistice de calitate echivalentă sau superioară, propus de Agenţie;
  2. b) să accepte un pachet de servicii turistice de calitate inferioară propus de Agenţie, cu rambursarea imediată a diferenţei de preţ, în sensul rambursării diferenţei de preţ dintre cele două pachete turistice, la momentul încheierii noului contract de prestare de servicii;
  3. c) să i se ramburseze imediat toate sumele achitate în virtutea contractului.

6.7. În toate cazurile menţionate la pct. 6.6, turistul are dreptul să solicite Agenţiei şi o despăgubire, al cărei cuantum poate fi stabilit prin acordul comun al părţilor sau în baza unei hotărâri a instanţei de judecată, pentru neîndeplinirea prevederilor contractului iniţial, cu excepţia cazurilor în care:

  1. a) anularea s-a făcut datorită nerealizării numărului minim de persoane menţionat în contract, iar Agenţia a informat în scris turistul cu cel puţin 15 zile calendaristice premergătoare datei plecării;
  2. b) anularea s-a datorat unui caz de forţă majoră (circumstanţe imprevizibile, independente de voinţa celui care le invocă şi ale căror consecinţe nu au putut fi evitate în ciuda oricăror eforturi depuse, în aceasta nefiind incluse suprarezervările, caz în care responsabilitatea revine companiei aeriene sau unităţii de cazare) sau unor cauze dintre cele prevăzute la cap. V pct. 5.7 lit. b);
  3. c) anularea s-a făcut din vina turistului.

6.8. Turistul are dreptul să rezilieze/denunţe unilateral în orice moment, în tot sau în parte, contractul, iar în cazul în care rezilierea/denunţarea unilaterală îi este imputabilă este obligat să despăgubească Agenţia pentru prejudiciul creat acesteia, conform prevederilor cap. VII, cu excepţia cazurilor de forţă majoră definite conform legii. Despăgubirea se poate ridica la maximul preţului pachetului de servicii turistice contractat.

6.9. În cazul în care turistul alege să se mute la un alt hotel decât cel contractat iniţial şi achitat, responsabilitatea financiară a renunţării îi aparţine. Agenţia va rezolva cerinţele turistului în limita posibilităţilor, eventualele diferenţe de preţ urmând a fi suportate de către turist.

    Dacă turistul solicită nemotivat schimbarea hotelului, structurii camerelor sau a oricărora dintre servicii, aceasta echivalează cu rezilierea/denunţarea unilaterală a contractului, cu aplicarea penalităţilor prevăzute la cap. VII la momentul respectiv şi încheierea unui nou contract.

6.10. Turistul este obligat să achite la recepţia unităţii hoteliere taxa de staţiune, taxa de salubritate, precum şi alte taxe locale, fără a putea pretinde despăgubiri sau returnarea sumelor de la Agenţie.

6.11. Turistul este obligat să prezinte la recepţia unităţii hoteliere actele sale de identitate, precum şi documentul de călătorie eliberat de Agenţie (voucher, bilet de odihnă şi/sau de tratament etc.), în vederea acordării serviciilor turistice. În cazul în care turistul beneficiază de bilete de odihnă şi tratament, este obligat să prezinte la recepţia unităţii hoteliere bilet de trimitere de la medicul de familie şi dovada plăţii contribuţiilor pentru asigurări sociale, la zi.

6.12. Turistul ia la cunoştinţă că serviciile pe care le achiziţionează fără ca acestea să facă parte din contractul cu agenţia de turism sunt în stricta responsabilitate a prestatorului local, sunt guvernate de legislaţia ţării de destinaţie, iar agenţia de turism nu are nicio responsabilitate asupra prestaţiilor în cauză.

6.13. Dacă pentru efectuarea călătoriei este necesară îndeplinirea de către turist a unor formalităţi suplimentare (de exemplu, călătoria împreună cu minori, situaţia în care numele turistului este schimbat ca urmare a căsătoriei/desfacerii ei etc.), acesta are obligaţia de a îndeplini toate cerinţele legale. Pentru o informare optimă, Agenţia recomandă şi consultarea site-ului Poliţiei de Frontieră. În cazul în care turistul nu îşi respectă obligaţia de a se informa cu privire la formalităţile suplimentare necesare în vederea efectuării călătoriei care nu sunt în sarcina Agenţiei (de exemplu, în cazul călătoriei cu minori, împuternicire din partea părintelui sau reprezentantului legal ce nu îl însoţeşte sau orice alte documente suplimentare - enumerarea fiind exemplificativă), Agenţia este exonerată de orice răspundere în cazul imposibilităţii efectuării călătoriei.

6.14. Agenţia de turism recomandă turiştilor contactarea acesteia cu 24 de ore înainte de plecare pentru reconfirmarea detaliilor de îmbarcare (orar de zbor, loc de îmbarcare etc.).

6.15. În cazul în care o singură persoană angajează servicii pentru un număr mai mare de turişti, condiţiile contractuale se extind în mod automat asupra întregului grup pentru care au fost achitate serviciile.

6.16. Turistul este obligat să folosească mijloacele de transport, camera de hotel şi bunurile din dotarea acesteia ca un bun proprietar şi potrivit destinaţiei lor. Agenţia nu se face vinovată de eventualele pagube produse sau vătămări suferite de turist ca urmare a nerespectării acestui alineat.

6.17. Turistul are obligaţia să respecte locul, data şi ora plecării atât la dus, cât şi la întors, precum şi locurile, datele şi orele stabilite pe parcursul programului turistic contractat. Toate cheltuielile şi daunele produse ca urmare a nerespectării de către turist a prevederilor privind locurile de întâlnire şi orarele vor fi suportate de către acesta.

6.18. În cazul în care turistul care a intrat pe teritoriul statului în care se realizează pachetul de servicii turistice refuză să se mai întoarcă în România şi autorităţile din ţara respectivă fac cheltuieli de orice natură cu acesta, turistul respectiv are obligaţia de a suporta toate aceste cheltuieli.

 

VII. RENUNȚĂRI, PENALIZĂRI, DESPĂGUBIRI

7.1. În cazul în care turistul renunţă din vina sa la pachetul de servicii turistice care face obiectul prezentului contract, el datorează Agenţiei penalizări după cum urmează:

    7.1.1. În cazul serviciilor turistice externe (cu locul de desfășurare în afara României) penalizările sunt de:
    A. Penalizări pentru cazări turistice în pensiuni sau hoteluri, închirieri auto (rent-a-car):
    a).1. maximum 30% pentru anulări pana cu 35 zile înainte de data primei zile de sejur
    a).2. maximum 50% pentru anulări între 34 zile și 21 zile înainte de data primei zile de sejur
    a).3. 100% pentru anulări cu mai puțin de 21 zile înainte de data primei zile de sejur sau pentru neprezentare la program
    B. Penalizări pentru cazări turistice în apartamente sau case de vacanță; circuite cu transport inclus; pachete turistice cu transport inclus pe zboruri de linie; pachete care includ bilete de intrare la evenimente culturale, de divertisment si sportive:
    b).1. maximum 50% pentru anulări până cu 35 zile înainte de începerea derulării serviciilor
    b).2. maximum 80% pentru anulări între 34 și 21 zile înainte de începerea derulării serviciilor
    b).3. 100% pentru anulări cu mai puțin de 21 zile înainte de începerea derulării serviciilor sau pentru neprezentare la program
    C. Penalizări pentru croaziere sau pachete turistice care includ croaziere pe mări și fluvii
    c).1. maximum 40% pentru anulări până cu 65 zile înainte de începerea derulării serviciilor
    c).2. maximum 75% pentru anulări între 64 zile și 21 zile înainte de începerea derulării serviciilor
    c).3. 100% pentru anulări cu mai puțin de 21 zile înainte de începerea derulării serviciilor sau pentru neprezentare la program.
    D. Penalizări pentru servicii sau pachete de servicii turistice cu transport inclus, altele decat cele de la punctele A, B, C de mai sus:
    d).1. maximum 30% pentru anulări până cu 45 zile înainte de începerea derulării serviciilor
    d).2. maximum 50% pentru anulări între 44 de zile și 31 zile înainte de începerea derulării serviciilor
    d).3. maximum 75% pentru anulări între 30 zile și 21 zile înainte de începerea derulării serviciilor
    d).4. 100% pentru anulări cu mai puțin de 21 zile înainte de începerea derulării serviciilor sau pentru neprezentare la program
    E. 100% din prețul serviciilor turistice/pachetului de servicii turistice în cazul în care turistul a achiziționat serviciile turistice/pachetul de servicii turistice în cadrul programului special cu aceasta condiție de penalizare (de ex. Early booking, Înscreri Timpurii, City Break, Last Minute, oferte speciale nerambursabile, croaziere, destinații exotice, turism intern, last minute etc.), indiferent de data la care turistul solicită renunțarea.
    7.1.2. În cazul serviciilor turistice interne (cu locul de desfășurare în România) penalizările sunt de:
    a) 25% din prețul pachetului de servicii dacă renunțarea se face cu mai mult de 15 zile calendaristice înainte de data începerii sejurului;
    b) 100% din prețul pachetului de servicii, dacă renunțarea se face într-un interval mai mic de 15 zile calendaristice înainte de data începerii sejurului sau pentru neprezentarea la program.
    c) 100% din prețul serviciilor turistice/pachetului de servicii turistice, în cazul în care turistul a achiziționat serviciile turistice / pachetul de servicii turistice din cadrul programului special cu această condiție de penalizare (de exemplu “Early Booking, Inscrieri Timpurii, oferte speciale nerambursabile croaziere, destinații exotice, turism intern etc.), indiferent de data la care turistul solicită renunțarea.

7.2. În cazul în care turistul care a contractat un pachet servicii turistice cu Agenţia şi a achitat un avans nu se prezintă în termenul specificat în bonul de comandă sau în termenul comunicat în scris pentru a achita ratele aferente sau restul de plată, contractul se consideră reziliat de drept, iar agenţia are dreptul de a anula rezervările efectuate în beneficiul turistului, cu reţinerea penalizărilor prevăzute la pct. 7.1

7.3. Pentru biletele de odihnă şi/sau de tratament cumpărate prin organizaţii sindicale, Agenţia va face restituiri numai în baza cererilor de renunţare contrasemnate şi ştampilate de reprezentantul organizaţiei sindicale.

7.4. În cazul în care o ambasadă refuză să acorde viza de intrare pentru efectuarea pachetului de servicii, turistului i se vor reţine toate taxele datorate de Agenţie prestatorilor direcţi, precum şi cheltuielile de operare proprii acesteia.

7.5. Penalizările echivalente cu cele indicate la pct. 7.1.1 lit. Aa3, Bb3, Cc3, Dd4 sau E, respectiv 7.1.2 lit. b sau c se aplică şi în cazul în care turistul nu ajunge la timp la aeroport sau la locul de plecare/destinaţie, dacă nu poate pleca în călătorie pentru că documentele personale necesare în vederea efectuării călătoriei nu sunt conforme normelor legale sau este în imposibilitate de a părăsi teritoriul ţării, din alte motive ce ţin de persoana acestuia.

7.6. Turistul trebuie să depună în scris cererea de renunţare la pachetul de servicii turistice, la Agenţia la care a achitat serviciile. În caz contrar, cererea de renunţare nu este luată în considerare.

7.7. Agenţia va acorda despăgubiri în funcţie de gradul de nerespectare a obligaţiilor din contract.

7.8. Agenţia nu răspunde în situaţii de grevă, conflicte politice şi de război, catastrofe, de pericol public, atac terorist, embargou internaţional, precum şi în cazul în care companiile aeriene stabilesc limite de răspundere. Toate aceste situaţii care nu sunt imputabile niciunei părţi se consideră situaţii de forţă majoră şi exonerează de răspundere Agenţia. 7.9. Toate sumele menţionate la pct. 7.1, 7.2, 7.4 şi 7.5 se vor reţine de către Agenţie din avansul sau preţul total al pachetului de servicii turistice achitat de turist, fără a fi necesară intervenţia instanţelor de judecată.

 

VIII. RECLAMAȚII

8.1. În cazul în care turistul este nemulţumit de serviciile turistice primite, acesta are obligaţia de a întocmi o sesizare în scris la faţa locului, clar şi explicit, cu privire la deficienţele constatate, legate de realizarea pachetului de servicii turistice contractat, ce se va transmite prompt atât reprezentantului Agenţiei, cât şi prestatorului de servicii turistice (conducerii hotelului, restaurantului, reprezentanţilor locali ai turoperatorului).

    Datele de contact ale Agenţiei:

    Telefon/Fax: 0232232380

    E-mail: info@bookandtravel.ro

8.2. Atât Agenţia, cât şi prestatorul de servicii turistice vor acţiona imediat pentru soluţionarea sesizării. În cazul în care sesizarea nu este soluţionată sau este soluţionată parţial, turistul va depune la sediul Agenţiei o reclamaţie în scris, în termen de maximum 5 zile calendaristice de la încheierea călătoriei, Agenţia urmând ca, în termen de 30 de zile calendaristice, să comunice turistului despăgubirile care i se cuvin, după caz.

 

IX. ASIGURĂRI

9.1. Turistul este asigurat pentru rambursarea cheltuielilor de repatriere şi/sau a sumelor achitate de acesta, în cazul insolvabilităţii sau falimentului Agenţiei, la Societatea de Asigurare OMNIASIG VIG SA, Aleea Alexandru nr 51, sect.I, Bucuresti, Romania Tel: +40.214.057.420 cu Poliţa de asigurare nr. 49891 seria I din 22.08.2018.

9.2. Condiţiile în care turistul va fi despăgubit de către societatea de asigurare sunt:

    9.2.1. În cazul în care Agenţia nu efectuează repatrierea turistului, acesta are obligaţia de a anunţa imediat societatea de asigurare prin telefon, fax sau e-mail. În această situaţie societatea de asigurare nu are obligaţia de a achita imediat contravaloarea cheltuielilor de repatriere, ci de a le rambursa după întoarcerea turistului în România, în condiţiile poliţei de asigurare încheiate între Agenţie şi societatea de asigurare.

    9.2.2. În cazul în care turistul solicită Agenţiei contravaloarea sumelor achitate şi/sau a cheltuielilor de repatriere, acesta trebuie să trimită documentele justificative către Agenţie prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire. Turistul are obligaţia să păstreze fotocopii de pe respectivele documente justificative. Turistul poate solicita Agenţiei rambursarea sumelor achitate şi/sau a cheltuielilor de repatriere în termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data încheierii derulării pachetului de servicii turistice sau de la data repatrierii.

    9.2.3. Turistul are obligaţia de a notifica societăţii de asigurare, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, în legătură cu solicitarea adresată Agenţiei privind rambursarea sumelor achitate şi/sau a cheltuielilor de repatriere, în termen de 5 (cinci) zile calendaristice de la data confirmării de primire prevăzute la pct. 9.2.2.

    9.2.4. În cazul în care, în termen de 15 (cincisprezece) zile calendaristice de la data confirmării de primire a documentelor justificative de către Agenţie, turistul nu a primit sumele solicitate de la aceasta, are loc evenimentul asigurat.

    9.2.5. În termen de 10 (zece) zile calendaristice de la data producerii evenimentului asigurat, turistul are obligaţia de a transmite societăţii de asigurare, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire, cererea de despăgubire însoţită de documentele justificative.

    9.2.6. Documentele justificative constau în principal în:

  1. a) contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice;
  2. b) confirmările de primire precizate la pct. 8.2.2, 8.2.3 şi 8.2.5;
  3. c) fotocopiile de pe documentele de plată a avansului (chitanţe, ordine de plată etc.), în cazul cererilor de rambursare a sumelor achitate de turist;
  4. d) fotocopiile de pe documentele de transport şi cazare, în cazul cererilor de rambursare a cheltuielilor de repatriere.

    Societatea de asigurare are dreptul să solicite turistului şi alte documente justificative.

    9.2.7. Despăgubirea nu poate depăşi suma achitată de turist în contractul de comercializare a pachetului de servicii turistice şi nici sumele necesare repatrierii acestuia, cu respectarea prevederilor legale în vigoare.

    9.2.8. Despăgubirea va fi plătită în termen de 30 (treizeci) de zile calendaristice de la data primirii de către societatea de asigurare a documentelor justificative de la turist.

    9.2.9. În cazul în care, după plata despăgubirii, Agenţia plăteşte debitul către turist, acesta are obligaţia de a restitui asigurătorului despăgubirea primită, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la data primirii de la Agenţie a sumelor reprezentând debitul.

    9.2.10. Facultativ, turistul are posibilitatea încheierii unui contract de asigurare, care să acopere taxele de transfer, sau a unui contract de asistenţă care să acopere taxele de repatriere în caz de accidente, de boală sau deces, a unui contract de asigurare pentru bagaje, a unui contract de asigurare pentru servicii medicale la destinaţie ori a unei asigurări storno sau altor tipuri de asigurări de călătorie. Agenţia recomandă încheierea unei asigurări storno pentru acoperirea eventualelor penalităţi de anulare. Turistul se poate informa în agenţii despre cazurile acoperite de asigurarea storno, aceasta putând fi încheiată în agenţia de turism de unde acesta a achiziţionat pachetul de servicii turistice, dacă Agenţia oferă acest tip de serviciu.

9.3. Agenţia nu se face vinovată de eventuala nerespectare a obligaţiilor stipulate în poliţele de asigurare contractate prin intermediul Agenţiei, deoarece aceasta este doar intermediar între turist şi asigurator.

 

X. DOCUMENTELE CONTRACTULUI

10.1. Se constituie ca anexă la acesta şi sunt următoarele:

  1. a) voucherul, biletul de odihnă/tratament, biletul de excursie, bonul de comandă, după caz;
  2. b) programul turistic, în cazul acţiunilor turistice;
  3. c) cataloage/pliante/oferte/alte înscrisuri/etc. ale Agenţiei puse la dispoziţia turistului, în format tipărit sau pe suport electronic

 

XI. DISPOZITII FINALE

11.1. Prezentul contract a fost încheiat prin prezentare pe pagina web a Agenției, referire la această pagina facîndu-se și pe factura proformă emisă.

11.2. Datele de identitate ale turistului, în calitate de parte contractantă sunt confidențiale și nu vor putea fi folosite de Agenție în alte scopuri decât pentru transmiterea de materiale publicitare.

11.3. Comercializarea pachetelor de servicii turistice se va face în conformitate cu prevederile prezentului contract şi cu respectarea prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 107/1999, republicată.

11.4. Toate unităţile de cazare, precum şi mijloacele de transport sunt clasificate de către organismele abilitate ale ţărilor de destinaţie, conform procedurilor interne şi normativelor locale, acolo unde acestea există, care diferă de la o ţară la alta şi de la un tip de destinaţie la altul.

11.5. Conform dispozitiilor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, SC SUNAIR CONSULTING S.R.L. este operator de date cu caracter personal inscris sub nr. 22412 si prelucreaza datele cu caracter personal furnizate de dvs. in baza acestui document, avand ca si scop colectarea datelor pentru emiterea biletelor de avion, furnizarea de servicii turistice si a serviciilor de cazare. Prin furnizarea datelor dumneavoastra personale, intelegeti si sunteti de acord cu transferarea acestor date catre companiile afiliate sau colaboratoare, partenerii nostri contractuali din tara si/sau strainatate implicati in desfasurarea serviciului turistic contractat de d-voastra. Administrarea datele dumneavoastra personale se va realiza pentru furnizarea serviciilor de mai sus si in scopul transmiterii catre dumneavoastra a materialelor publicitare si de marketing legate de obiectul de activitate al companiei. In cazul in care, pe viitor, compania va fi achizitionata de o terta parte, datele d-voastra vor fi preluate de catre acestia cu respectarea prevederilor legale in vederea continuarii obiectului de activitate. Potrivit legislatiei in vigoare, datele d-voastra personale vor fi furnizate catre autoritatile din domeniul juridic (politie, parchet, instante de judecata, alte organe de cercetare) doar la solicitarea expresa a acestora.

11.6. Contractul poate fi prezentat si sub forma unui catalog, prezentare pe pagina web a Agentiei, pliant sau alt inscris, daca turistul este informat despre aceasta si daca documentul contine informatiile prevazute de art. 10 alin. (2) din Ordonanta Guvernului nr. 107/1999, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 631/2001, cu modificarile ulterioare.

11.7. Litigiile apărute între părţi se rezolvă pe cale amiabilă, în caz contrar părţile înţeleg să se adreseze instanţelor de judecată competente.

11.8. Agentia de turism Book & Travel functioneaza in cadrul S.C. Sunair Consulting S.R.L. Legea care guverneaza prezentul contract este Legea Romana.

11.9 PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

11.9.1. Datele cu caracter personal prelucrate de SUNAIR CONSULTING SRL

Prelucrarea datelor cu caracter personal reprezintă orice operațiune sau set de operațiuni, care se efectuează asupra datelor dumneavoastră cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi: colectarea, înregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea sau modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea prin transmitere, diseminarea sau punerea la dispoziție în orice alt mod, alinierea sau combinarea, restricționarea, blocarea, arhivarea, ștergerea sau distrugerea datelor.

În contextul rezervării, intermedierii, ofertării și comercializării serviciilor și/sau pachetelor de servicii de călătorie, altor servicii turistice, evenimente culturale/sportive sau de altă natură, servicii de agrement sau călătorii de afaceri comercializate de către SUNAIR CONSULTING SRL, și al menținerii/dezvoltării raporturilor comerciale/contractuale cu dumneavoastră, vă putem solicita anumite date cu caracter personal.

În acest sens, SUNAIR CONSULTING SRL poate prelucra, printre altele, următoarele date cu caracter personal: nume, prenume, numar telefon, adresa domiciliu, adresa de e-mail, serie si nr. carte de identitate, serie si nr. pasaport, CNP, data nasterii, varsta copiilor, apartenenta la sindicate, locul de munca, numele companiei (dacă este aplicabil), numărul de înregistrare TVA (daca este cazul).

11.9.2. Persoanele vizate

Persoanele vizate, ale căror date pot fi prelucrate de către SUNAIR CONSULTING SRL, exclusiv în scopul mai jos menționat sunteți dumneavoastră, în calitate de călători/turiști/beneficiari ai serviciilor de călătorie sau turistice, reprezentanți/împuterniciți/persoane de contact de afaceri (parteneri de afaceri sau contractuali, etc.) din cadrul companiilor sau instituțiilor/autorităților publice.

11.9.3. Scopurile colectării datelor cu caracter personal

Prelucram datele dumneavoastră cu caracter personal doar în următorele scopuri:

-     Rezervarea, intermedierea, ofertarea și/sau comercializarea serviciilor și/sau pachetelor de servicii de călătorie, altor servicii turistice, evenimente culturale/sportive sau de altă natură, servicii de agrement sau călătorii de afaceri, executarea contractelor – respectiv in vederea indeplinirii obligatiilor contractuale pe care ni le asumam fata de dvs.;

-     In vederea indeplinirii obligatiilor legale stabilite in sarcina noastra.

11.9.4. SUNAIR CONSULTING SRL va considera toate informațiile colectate de la dumneavoastră ca fiind confidențiale și nu le va partaja cu terți (cu excepția turoperatorilor, unităților de cazare, transportatorilor, altor persoane fizice și/sau juridice implicate în prestarea serviciilor și/sau pachetelor de servicii de călătorie, altor servicii turistice, evenimentelor culturale/sportive sau de altă natură, serviciilor de agrement sau călătoriilor de afaceri rezervate sau achiziționate de dumneavoastră, respectiv partenerilor SUNAIR CONSULTING SRL de afaceri, inclusiv partenerilor din afara Uniunii Europene, în cazul în care fără partajarea datelor dumneavoastră nu ați putea beneficia de toate aceste servicii menționate mai sus) fără consimțământul dumneavoastră expres și anterior.

11.9.5. Destinatarii datelor dumneavoastră cu caracter personal

Destinatarii datelor înseamnă orice persoana fizică sau juridică, autoritatea publică, agenție sau alt organism căreia (căruia) îi sunt divulgate datele dvs. cu caracter personal, precum cele precizate mai jos, dar fără a se limita la: tur-operatori, unități de cazare, transportatori, alte persoane fizice și/sau juridice implicate în prestarea serviciilor și/sau pachetelor de servicii de călătorie, a altor servicii turistice, desfășurarea evenimentelor culturale/sportive sau de altă natură, serviciilor de agrement sau călătoriilor de afaceri, autorități publice centrale și locale, autorități judecătorești, politie, parchet (în limitele prevederilor legale și/sau ca urmare a unor cereri întemeiate și expres formulate), etc.

Confidențialitatea datelor cu caracter personal va fi asigurata de către SUNAIR CONSULTING SRL și nu vor fi furnizate către alți terți în afara celor menționați în prezentul document.

11.9.6. Durata prelucrării datelor cu caracter personal

În vederea realizării scopului menționat, SUNAIR CONSULTING SRL va prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal pe toată perioada de desfășurare a activităților SUNAIR CONSULTING SRL, pana în momentul în care dumneavoastră sau reprezentantul legal/împuternicit al dvs., veti exercita dreptul de opoziție/ de ștergere (cu excepția situației în care SUNAIR CONSULTING SRL prelucrează datele în baza unei obligații legale sau justifică un interes legitim). Ulterior încheierii operațiunilor de prelucrare a datelor cu caracter personal, în scopul pentru care au fost colectate, dacă dumneavoastră sau reprezentantul legal/împuternicit nu veti exercita dreptul de opoziție/de ștergere, conform legii, aceste date vor fi arhivate de către SUNAIR CONSULTING SRL pe durata de timp prevăzută în procedurile interne SUNAIR CONSULTING SRL și/sau vor fi distruse.

11.9.7. Drepturile persoanelor vizate

În relația cu SUNAIR CONSULTING SRL, dumneavoastră beneficiați conform prevederilor legale aplicabile de următoarele drepturi: dreptul de a fi informat, dreptul de acces, dreptul la rectificare, dreptul de ștergere a datelor, dreptul la restricționarea prelucrării, dreptul la portabilitatea datelor, dreptul la opoziție și procesul decizional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri.

Dreptul de a fi informat înseamnă că aveți dreptul de a fi informat cu privire la modul în care datele dvs. sunt prelucrate și motivul prelucrării.  

Dreptul de acces înseamnă ca aveți dreptul de a obține o confirmare din partea noastră că prelucrăm sau nu datele cu caracter personal care vă privesc și, în caz afirmativ, acces la datele respective și la informații privind modalitatea în care sunt prelucrate datele.

Dreptul la portabilitatea datelor se referă la dreptul de a primi datele personale într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și la dreptul ca aceste date să fie transmise direct altui operator, dacă acest lucru este posibil din punct de vedere tehnic.

Dreptul la opoziție vizează dreptul de a vă opune prelucrării datelor personale atunci când prelucrarea este necesară pentru îndeplinirea unei sarcini care servește unui interes public sau când are în vedere un interes legitim al operatorului. Atunci când prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, aveți dreptul de a va opune prelucrării în orice moment, în mod gratuit și fără nicio justificare, utilizând, dacă este cazul, funcția de dezabonare inclusă în materialele de marketing.

Dreptul la rectificare se referă la corectarea, fără întârzieri nejustificate, a datelor cu caracter personal inexacte. Rectificarea va fi comunicată fiecărui destinatar la care au fost transmise datele, cu excepția cazului în care acest lucru se dovedește imposibil sau presupune eforturi disproporționate.

Dreptul la ștergerea datelor ("dreptul de a fi uitat") înseamnă că aveți dreptul de a solicita să vă ștergem datele cu caracter personal, fără întârzieri nejustificate, în cazul în care se aplică unul dintre următoarele motive: acestea nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; vă retrageți consimțământul și nu există niciun alt temei juridic pentru prelucrare; vă opuneți prelucrării și nu există motive legitime care să prevaleze; datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; datele cu caracter personal trebuie șterse pentru respectarea unei obligații legale; datele cu caracter personal au fost colectate în legătura cu oferirea de servicii ale societății informaționale.

Dreptul la restricționarea prelucrării poate fi exercitat în cazul în care persoana contesta exactitatea datelor, pe o perioada care ne permite verificarea corectitudinii datelor; prelucrarea este ilegală, iar persoana se opune ștergerii datelor cu caracter personal, solicitând în schimb restricționarea; în cazul în care SUNAIR CONSULTING SRL nu mai are nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar persoana i le solicita pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept în instanță; în cazul în care persoana s-a opus prelucrării pentru intervalul de timp în care se verifică dacă drepturile legitime ale operatorului prevalează asupra celor ale persoanei respective.

Drepturi legate de procesul decizional individual automatizat, inclusiv crearea de profiluri. Persoana vizată are dreptul de a nu face obiectul unei decizii bazate exclusiv pe prelucrarea automată, inclusiv crearea de profiluri, care produce efecte juridice care privesc persoana vizată sau o afectează în mod similar într-o măsura semnificativă. Prevederile menționate nu se aplică în cazul în care decizia:

  1. a)    este necesară pentru încheierea sau executarea unui contract între persoana vizata și un operator de date;
  2. b)    este autorizată prin dreptul Uniunii sau dreptul intern care se aplică operatorului și care prevede, de asemenea, masuri corespunzătoare pentru protejarea drepturilor, libertăților și intereselor legitime ale persoanei vizate; sau
  3. c)     are la baza consimțământul explicit al persoanei vizate.

În cazul în care, dumneavoastră, direct sau prin reprezentant, vă exercitați drepturile menționate mai sus, în mod vădit nefondat, nejustificat sau excesiv, în special din cauza caracterului repetitiv, SUNAIR CONSULTING SRL poate:

-   fie să perceapă o taxă rezonabilă, ținând cont de costurile administrative pentru furnizarea informațiilor sau a comunicării, sau pentru luarea masurilor solicitate;

-   fie să refuze să dea curs cererii.

De asemenea, dumneavoastră vă este recunoscut dreptul de a depune o plângere în fata unei autorități de supraveghere și de a introduce o cale de atac judiciară. În acest scop, în Romania, autoritatea de supraveghere este: www.dataprotection.ro

11.9.8. Exercitarea drepturilor dumneavoastră

Pentru exercitarea acestor drepturi vă puteți adresa SUNAIR CONSULTING SRL prin transmiterea unei cereri scrise, datate și semnate la adresa: Calea Chisinaului, Nr. 29, Corp J, stand 26, Iasi, Romania sau prin transmiterea unui e-mail către info@travos.ro.

11.9.9. Prin acceptarea acestor Termeni si Conditii, dumneavoastră confirmați că ați citit, ați fost informat(ă) corect, complet, ați luat cunoștința de continutul acestui document, il înțelegeți pe deplin și sunteți de acord cu:

-  faptul că prelucrarea datelor cu caracter personal, astfel cum este specificată în legislația în vigoare și  în prezentul document va fi efectuată în scopul rezervării, intermedierii, ofertării și/sau comercializării serviciilor și/sau pachetelor de servicii de călătorie, altor servicii turistice, desfășurării evenimentelor culturale/sportive sau de altă natură, serviciilor de agrement sau călătoriilor de afaceri;

- faptul că SUNAIR CONSULTING SRL va prelucra datele dumneavoastră personale doar în măsura în care acest demers este necesar scopului menționat în prezentul document, cu respectarea masurilor legale de securitate și confidențialitate a datelor.

11.10 CONSIMŢĂMÂNTUL PARENTAL IN CONTEXTUL PRELUCRARII DATELOR CU CARACTER PERSONAL ALE MINORILOR

Subsemnatul(a), titular al contractului confirm ca am consimtamantul de la un parinte / reprezentant legal / imputernicit al reprezentantilor legali al minorului/minorilor, ca SUNAIR CONSULTING SRL să poată prelucra datele cu caracter personal legate de numele și vârsta minorului(lor), serie si numar pasaport/carte de identitate, în scopul rezervarii / comercializarii pachetelor turistice / biletelor de avion al căror beneficiar direct sau indirect va fi minorul.
Prin acceptarea acestor Termeni si Conditii confirm că am citit, am fost informat(ă) corect, complet, am luat cunoștință și înțeleg pe deplin drepturile de care beneficiez privind protecția atât a datelor personale proprii, cât și protecția datelor personale ale minorului.