Cautam variante alternative
Data alternativa de plecare |
Pret pe pachet |
Masa |
|
{{price.fullDate}}, {{price.nopti}} nopti |
{{price.pret}}
|
{{price.masa_name}}
|
Verifica oferta
|
Hotel alternativ |
Data plecare |
Pret pe pachet |
Masa |
|
{{price.hotel_name}}, {{price.hotel_class}} stele
|
{{price.fullDate}}, {{price.nopti}} nopti
|
{{price.pret}}
|
{{price.masa_name}}
|
Verifica oferta
|
Intrebari si raspunsuri despre Hotel Albergo Eden
Intrebare: Hotel Albergo Eden este un hotel apreciat de catre turisti?
Raspuns: Hotel Albergo Eden nu este apreciat de catre turisti, avand o nota medie de 0.00 din 10 din 0 review-uri.
Restricții de călătorie
În contextul pandemiei COVID, facem tot posibilul să fim alături de toți turiștii noștri, încercând să aducem aici diferite surse și informații privind restricțiile și condițiile de călătorie.
Înainte de a vă rezerva vacanța dumneavoastră pentru Hotel Albergo Eden, din Skirama Dolomiti Adamello Brenta, Italia, vă rugăm să verificați restricțiile de călătorie spre Italia la următorul link
https://www.mae.ro/travel-conditions/3711
Puteți accesa site-ul oficial al Uniunii Europene, unde veți găsi informații actualizate privind restricțiile de călătorie
https://reopen.europa.eu/en
Actualizări periodice cu țărilor de pe așa numita lista galbenă se pot găsi pe site-ul oficial al Institutului de Sănătate Publică
https://www.cnscbt.ro/index.php/liste-zone-afectate-covid-19
Nu ne asumăm responsabilitatea pentru conținutul website-urilor publice (guvernamentale) ale căror link-uri le-am prezentat. Măsurile adoptate de guverne sunt în continuă evoluție, astfel că vă rugăm să reveniți frecvent pentru actualizări și să vă bazați pe informațiile emise de Guvernul României și de către guvernul țării de destinație Italia. Astfel, veți fi în permanență conectat la cele mai noi știri.
Foarte important!
În cazul în care v-ați decis și doriți să faceți o rezervare pentru Hotel Albergo Eden, din Skirama Dolomiti Adamello Brenta, Italia, este mai util ca oricând să optați pentru o asigurare de tip Travel sau Storno, precum și pentru o asigurare medicală. Acestea vă pot scuti de eventualele probleme care pot apărea înaintea sau după începerea concediului dumneavoastră. Informațiile despre asigurări precum și tarifele pentru acestea le găsiți în pagina de rezervare.
Detalii Hotel Albergo Eden din Skirama Dolomiti Adamello Brenta, Italia
: Situated on a sunny plateau at an altitude of 1,258 m, this ski hotel provides access to 120 km of ski slopes, skiable links to the underlying towns of Ponte di Legno and Temu, new slopes and the latest generation of ski lifts.
It is situated on the border between Lombardia and Trentino Alto Adige, the Val di Sole and Vallecamonica.
Restaurants, bars and shops can be found just 50 m from the hotel and the city of Trento and its train station are around 89 km away.
The hotel was recently renovated and fitted with all modern comforts, and offers a friendly atmosphere in the bar and restaurant where guests can enjoy home style cooking.
Facilities available to guests in the 26-room ski hotel include a lobby with a hotel safe, a TV lounge, WLAN Internet access (fees apply) and a car park.
Each of the comfortable rooms has a private bathroom with a shower and a hairdryer, a telephone, TV and a safety deposit box.
The hotel also offers health and fitness facilities in the Miramonti hotel (200 m away) with a heated indoor swimming pool, sauna, hot tub, Turkish bath, gym and spa and massage treatments (fees apply to all activities).
A breakfast buffet is served each morning and dinner is available from a set menu.
Take the A22 Brennero motorway through to Trento or preferably to St Michele allAdige.
Then take the SS 43 via Mezzolombardo and Cles, and then the SS 42 which crosses the entire Val di Sole.
Or on the A4 Milan-Venice motorway, exit at Seriate and follow directions for Passo Tonale.
Hotel Albergo Eden din Skirama Dolomiti Adamello Brenta, Italia, conform informațiilor primite de la majoritatea furnizorilor, este cotat pe site-ul nostru cu 3*. Vă rugăm să rețineți că, pe pagina de rezervare, vă va fi prezentată clasificare oficială primită din partea furnizorului la care se face rezervarea.
Book & Travel nu garanteaza ca informatia de pe Site (incluzand, dar fara limitare, tarifele, descrierile sau datele), nu poate avea erori sau lipsuri. Pentru evitarea oricaror neplaceri ulterioare va rugam sa verificati informatiile publicate pe site inainte de plasarea comenzii.
Toate informatiile folosite pentru descrierea Hotelurilor si/sau a Pachetelor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Book & Travel, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.
Book & Travel nu-si asuma in niciun fel raspunderea in ceea ce priveste actualizarea informatiilor existente pe pagina sa de web. Utilizatorii au obligatia sa verifice direct la Book & Travel in ce masura informatiile si datele de pe pagina web sunt de actualitate. In cazul in care utilizatorul nu face acest lucru, Book & Travel este exonerat de orice raspundere.
Book & Travel isi rezerva dreptul de a modifica continutul si formatul paginii de web travos.ro in orice moment fara a fi limitat in vreun fel spatial sau temporal.
COVID-19
Datorită situației legate de pandemia COVID19, vă rugăm să fiți conștienți de faptul că circumstanțele se pot schimba în timp, în funcție de perioada dumneavoastră de călătorie și legate de destinație în general și de hotel în particular. Iată câteva exemple care ar putea fi impuse: vize speciale, documente medicale, carantină la plecare sau la întoarcere. Totodată, anumite facilități sau servicii hoteliere (centru SPA, piscină, loc de joacă pentru copii, sală de gimnastică etc.) prezentate în descrierea serviciilor achiziționate, valabile și disponibile în momentul rezervării, să devină neutilizabile. De asemenea, pot apărea modificări în conținutul și modul de derulare a programului serviciilor de masă (meniuri stabilite etc.), precum și limitări în ceea ce privește capacitatea restaurantelor și a zonelor comune. Aceste circumstanțe pot fi determinate de modificări ale regulamentului intern al unității de cazare sau pot fi impuse de autoritățile sanitare din țara de destinație.
Le recomandăm turiștilor noștri să se informeze înainte de începerea sejurului în privința eventualelor restricții apărute la destinație care pot afecta și hotelul în care va avea loc cazarea.
Ne cerem scuze pentru neplăceri și vă informăm că orice reclamație din partea dumneavoastră referitoare la aceste circumstanțe extraordinare NU va fi acceptată.